شورای اسلامی شهر یزد طی پیامی درگذشت سیده فاطمه خاتمی دختر مرحوم آیت الله خاتمی را خدمت مردم شهیدپرور یزد و خانواده وبازماندگان محترم آن مرحومه تسلیت عرض نمود.

متن پیام بدین شرح می باشد:

انالله وانااليه راجعون

مشيت الهي برآن بود تا مادري از جنس صبر و استقامت و دختري كه در دامان پدري كه امام خميني رحمه ا... عليه در پيام تسليتش وي را يكي از پرفروغ ترين چهره هاي تقوا ، خلوص و ايمان و روشنفكري متدين و مجتهدي بزرگوار و خوبان امين و يكي از طرفداران بي‌بديل اسلام ناب محمدي(ص) معرفي نمودند، پرورش يافتند و از اين دختر پرورش فرزندي مجاهد و از خودگذشته براي سرافرازي وآزادي ميهن اسلامي دورازانتظارنبوده است، نداي‌رسا و ملكوتي «اِرجِعي اِلي رَبّك» را اجابت نموده و به سوي پروردگار متعال پر كشيد و مردم‌دارالعباده يزد و خانواده خويش را متأثر و متألم نمود. بی تردید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون زحمات و بردباری چنین مادران با ایمان و آزاده‌ای است که برای رضای حضرت حق از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشتند تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشند.

شوراي اسلامي شهر يزد به روح این سفر کرده وارواح تابناک فرزند و پدر فقيد و بزرگوارشان درود می فرستد و ضمن تسليت به شهروندان بزرگوار و بيت محترم مرحوم آيت الله خاتمي؛ رحمت و مغفرت واسعه‌الهی را براي آن مرحومه و صبري عظيم و سلامتي براي بازماندگان مسئلت مي نمايد.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا