کنسرت موسیقایی و نمایشی کودک و نوجوان با عنوان «یکی بود یکی نبود» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد و معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌ احمر از ۲۸ بهمن ‌ماه تا اول اسفندماه به مدت چهار روز در سالن همایش های ‌هلال احمر یزد به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ حامد صدیقی معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد با اعلام این خبر افزود : اثر موسیقایی ـ نمایشی «یکی بود یکی نبود» با رویکردی تازه به موسیقی و نمایش کاری از برگزیده‌ گروه‌ نوازی و آهنگسازی نخستین جشنواره موسیقی سنتی جوان استان یزد است.

حامد صدیقی هم چنین ادامه داد : حمایت از فعالیتهای فرهنگی وهنری برای نوجوانان و جوانان استان در راستای محورها و اصول هلال احمر هم چون صلح، بشردوستی، فعالیت داوطلبی، تسکین آلام بشری، تامین احترام انسانها، برقراری دوستی، تفاهم متقابل و حمایت زندگی انسانها در دستور کار جمعیت هلال احمر استان یزد قرار دارد که حمایت از جشنواره موسیقی سنتی جوان  و هم چنین کنسرت نمایشی کودک و نوجوان "یکی بود یکی نبود" به این لحاظ صورت گرفته است.

شایان ذکر است  این کنسرت نمایشی با آهنگسازی، مهدی آرایی و تنظیم آهنگ احسان توکل و با کارگردانی و نویسندگی محسن اکرمی روی صحنه رفت و محسن اکرمی و حسن طبیب‌زاده از بازیگران بخش نمایشی این اثر بودند. و در بخش موسیقی نیز احسان توکل به عنوان سرپرست گروه و نوازنده تار، حسین افروز و فرزاد امینی نوازندگان سازهای کوبه‌ای، مرتضی سهیلی ‌فر نوازنده ویلن، سهیل ملاحسینی نوازنده‌ سنتور و میلاد امینی نوازنده پیانو این کنسرت را همراهی کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا