استاندار یزد در پی درگذشت حاجیه سیده فاطمه خاتمی(ره)، در پیامی فقدان این بانوی فاضله و متقی و والده بزرگوار شهید را به بیت شریف حضرت آیت الله خاتمی(ره) و حضرت حجه الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی تسلیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن پیام " سیدمحمد میرمحمدی" به شرح ذیل است:
انالله و انااليه راجعون
خبر رحلت بانوي فاضله و متقي، حاجيه خانم سيده فاطمه خاتمي مادر بزرگوار شهيد محمدحسن خليلي همه را متأثر و محزون ساخت. اين بانوي فرهيخته و انديشمند، در خانواده علم و تقوي تحت نظر پدري چون حضرت آيت الله خاتمي (ره) اسوه اخلاق و معنويت و مادري بزرگوار درس ايمان و جهاد و انسانيت آموخته بود و در دوران انقلاب و در روزگار دفاع مقدس در بسيج نيروها، تربيت جوانان و بويژه ساماندهي جامعه زنان و پشتيباني از جبهه هاي نبرد حق عليه باطل از هيچ كوششي فروگذار نكرد و عمري را در عرصه فرهنگ و پاسداري از ارزشهاي الهي و آرمان امام و شهيدان مصروف داشت و فرزند خود را نيز در خيل شهيدان تقديم اسلام و قرآن نمود.
از خداوند منان براي روح بلند او علو درجات و براي بيت شريف آيت الله خاتمي بويژه والده مكرمه ايشان و فرزندان بزرگوارش و اخوان عاليقدر و بالاخص به برادر ارزشمند و فاضل ايشان حضرت حجت الاسلام آقاي سيد محمد خاتمي تسليت عرض نموده و براي ايشان صبوري و بردباري آرزو مي نمايم.
سید محمد میرمحمدی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا