به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی وا جتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد اولین جلسه هماهنگی خدمات سفر نوروز 94 شهرستان خاتم برگزار شد.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاتم اظهار داشت: ماموریت اساسی ستاد هماهنگی خدمات سفر این است که با مدیریت کارآمد و هم پیوند با مشارکت و همکاري کلیه ارگانها و نهادهاي دولتی و غیردولتی مرتبط با مبحث سفر و خدمات رسانی، برنامه هاي نظام مند و هدفمند براي فراهم نمودن بستر لازم براي انجام سفرهاي ایمن و داراي استاندارد فراهم نماید. با توجه به جایگاه و توانمندیهاي فرهنگی، تاریخی، طبیعی کشورمان و تنوع آب و هواي آن در چهار فصل که زیبایی هاي طبیعی و اقلیمی خاص خود را دارد ستاد هماهنگی خدمات سفر به صورت دائمی و در تمامی استان ها با شرح وظایف مشخص و ساختار تشکیلاتی منسجم مساعی خویش را در امر سفر و گردشگري براي هموطنان ایران اسلامی به کار گرفته است. در این راستا ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز 94 شهرستان خاتم با تشکیل جلسه ای رسماً شروع به فعالیت نمود.

حمید مشتاقیان افزود: در این جلسه که با حضور مسئولان و مدیران شهرستانی برگزار شد پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید کمیته های 9 گانه شامل کمیته خدمات حمل و نقل، کمیته خدمات امداد و نجات، کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک، کمیته هماهنگی امور شهرداریها و دهیاریها، کمیته خدمات اسکان و رفاه، کمیته نظارت و تنظیم بازار، کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست و کمیته آمار، اطلاع رسانی و تبلیغات توسط ادارات و ارگان های شهرستان جهت ارائه خدمات مطلوب به گردشگران تشکیل گردد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا