شمشیرباز یزدی تیم ملی سابر کشورمان به جمع 64 نفر برتر مسابقات جهانی ایتالیا راه پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مسابقات شمشیربازی جام جهانی ایتالیا از روز گذشته جمعه دهم بهمن ماه باحضور 121 شمشیرباز از 25 کشور و با برگزاری دیدارهای انفرادی در پادووا این کشور آغاز شد.

در روز نخست این مسابقات اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران دیدارهای خود برابرحریفان شان را با نتایج قابل قبول و پیروزی های ارزشمند به پایان رساندند که نتیجه نهایی آن صعود چهار نماینده کشورمان به جدول 64 نفره مسابقات بود.

محمد فتوحی شمشیرباز یزدی نماینده ایران در مسابقات شمشیربازی جام جهانی ایتالیاست که موفق به صعود به جدول 64 نفره این مسابقات شد.

صعود فتوحی با پیروزی برابر شمشیربازان اسپانیا، ونزوئلا و لهستان در مرحله مقدماتی و شکشت دادن ورزشکاران آمریکا و چین در مرحله حذفی حاصل شد.

سه شمشیرباز دیگر تیم ملی هم موفق شدند با غلبه بر حریفان به جمع 64 نفر راه پیدا کنند که بدین ترتیب علی پاکدامن، مجتبی عابدینی، محمد رهبری و محمد فتوحی چهارشمشیرباز کشورمان هستند که دیدارهای خود در مسابقات جام جهانی ایتالیا را امروز یازدهم بهمن ماه با رقابت در جدول 64 نفره دنبال می کنند.

مسابقات شمشیربازی جام جهانی ایتالیا امروز در بخش انفرادی به پایان می رسد و روز یکشنبه هم دیدارهای تیمی این مسابقات برگزار خواهد شد.

حضور تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران در مسابقات جام جهانی ایتالیا با هدف بهبود رنکینگ جهانی اعضای این تیم برای کسب سهمیه المپیک انجام شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا