بخشدار مرکزی تفت از برگزاری اولین جشنواره بزرگ فرهنگی و ورزشی فجر روستا در دهه مبارک فجر امسال در بخش مرکزی تفت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "علی احمدیان" با اعلام این خبر اظهار داشت: جامعه روستاییان عزیز نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری چه در دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران وچه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران عمران و آبادانی میهن عزیز اسلامی بر عهده داشته اند.

بخشدار مرکزی تفت هدف اصلی برگزاری اولین جشنواره بزرگ فرهنگی و ورزشی فجر روستا در بخش مرکزی را تجلیل از نقش و جایگاه مهم روستاییان در دستاوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: تجلیل از برگزیدگان و نخبگان روستایی بخش مرکزی تفت در کنار معرفی قابلیت ها و پتانسیل های روستایی این بخش از مهم ترین برنامه های این جشنواره محسوب می شود.

وی زمان برگزاری این جشنواره را 16 بهمن ماه اعلام کرد و گفت: به منظور معرفی و تجلیل از سرمایه گذاران در بخش گردشگری تفت این مراسم با همکاری مجتمع ارم در محل روستای اسلامیه برگزار خواهد شد .

احمدیان با اشاره به مشارکت روستاییان بخش مرکزی تفت در برگزاری این جشنواره ابراز امیدواری کرد این اقدامی گامی بلند برای تجلیل از برگزیدگان روستایی، معرفی قابلیت های روستایی بخش و جلب نظر سرمایه گذاران برای مشارکت در توسعه روستاها باشد.  

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا