حدود یکسال از تصدی آقای حسین فلاح در پست فرماندار شهرستان می گذرد وبا تمام وجود شبانه روز در پی رشد و تعالی شهرستان کار می کند؛ شخصیتی که به دور از جناح های سیاسی فقط پیشبرد اهداف مثمر ثمر شهرستان مد نظرش می باشد وهمین امر باعث شده تا کارنامه ای مثبت را در طول خدمت خود دریافت کند. وی هراز چند گاهی با رایزنی ها و همچنین حمایت های ویژه امام جمعه شهرستان حضرت آیت ا... اعرافی مسافرت های کاری را به پایتخت دارد که یکی از این مسافرت ها در روزهای پایانی دی ماه بود و به حمدا... دستاورد خوبی را برای شهرستان به ارمغان آورد.

 

آقای فلاح دستاورد این سفر را چنین تشریح نمود: در ابتدای ماموریت  و باهماهنگی هایی که از قبل سفر انجام شده بود به همراه مدیر کل کتابخانه های استان و کارگر مدیر کتابخانه های شهرستان میبد به دیدار مدیر کل کتابخانه های کشور آقای مختار پور رفتیم که جلسه خیلی خوبی بود و در این جلسه  قول مساعد آقای مختار پوردر خصوص حضور معاون عمرانی ایشان در میبد و مرتفع نمودن مشکلات مالی را در پی داشت. ملاقات دوم ما با آقای دکتر هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشوربود که این ملاقات در معیت آقای جوکارنماینده معین شهرستان و آقای دکتر کرباسی و آقای پایدار انجام شد و دررابطه با مسائل و مشکلات مرکز ژنتیک بحث و تبادل نظر شد ودر نهایت  با موافقت آقای دکترهاشمی و دستور ایشان جهت پرداخت مبلغ حدود 1 میلیاردو 200 میلیون تومان به مرکز ژنتیک و بهزیستی میبد خاتمه یافت.

 

ملاقات بعدی را با مدیرکل برنامه و بوجه سازمان تربیت بدنی داشتیم که این ملاقات پیرو جلسه قبلی بود که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم و در این راستا هم اقدام خوبی رخ داد و علاوه بر دستوری  که قبلا گرفته بودیم مبلغ 160میلیون تومان دیگربرای امرپروژه مصلا اختصاص دادند و مجموع دستاوردی که ازاین سفر بدست آمد چیزی حدود 350 میلیون تومان به امر ورزش شهرستان اختصاص داده شد.

همچنین در این سفر به سراغ  آقای دکتر امامی میبدی رئیس بیمارستان دی و سرکار خانم سهیلی فر رفتیم که در این دید وبازدید قول اهداء مبلغی از سوی دکتر امامی و سرکارخانم سهیلی فر جهت تجهیز مرکز ژنتیک را دادند. در ضمن با بخش های خصوصی شهرستان و خیرین هم مذاکراتی داشتیم که یکی از خیرین قسمتی از هزینه های تجهیز و راه اندلزی مرکز رشد و فناوری شهرستان را قبول نمودند.

 ضمنا لازم به ذکر است که یکدستگاه ون هم به مرکز ژنتیک اختصاص داده شد که در حال حاضر وارد شهرستان شده است.  

 همچنین بنده خواهشی که از مسئولین ادارات شهرستان دارم با توجه به این دستوراتی که در این دوره از سفرگرفته شده به صورت ویژه پیگیری کنند که انشاءا... هم اعتبارات محقق شود وهم اینکه اگر پیگری در این زمینه ها انجام نشود کاری را انجام نداده ایم!!!

در پایان فرماندار میبد تشکروقدردانی خود را از امام جمعه محبوب شهرستان حضرت آیت ا... اعرافی که چندین برنامه را دستورهماهنگی دادند ابراز نمود.

 











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا