رئیس فدراسیون والیبال در جریان برنامه های سفر یکروزه خود به استان یزد،از آکادمی والیبال برتر بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیتهای این مرکز ورزشی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال کشور در سفر به یزد به همراه عباسعلی رضایی رئیس و سالاری دبیر هیئت والیبال استان و مهدی پیشکوهی پور مدیرعامل باشگاه سنگ آهن بافق از آکادمی والیبال برتر یزد بازدید بعمل آورد.

رئیس فدراسیون والیبال در جمع نوجوانان و جوانان این آکادمی،اظهار داشت: کسانی که اکنون در سطح ملی کار می کنند، مانند اکثر شما در کانونها و آموزشگاه ها والیبال بازی می کردند.

داورزنی افزود: اگر اراده کنید به جایی برسید، حتما می رسید. باید تواناییهای خود را باور داشته باشید و از فرصتها استفاده کنید تا به نتیجه برسید.

وی ادامه داد: والیبال در کشور ما به برندی تبدیل شده که مورد توجه خانواده هاست و رفته رفته می توان ایران را با والیبالش در سطح دنیا معرفی نمود.

رئیس فدراسیون والیبال خطاب به هنرجویان آکادمی والیبال یزد گفت : فرهاد قائمی،سعید معروف،میلاد عبادی پور و… ملی پوشانی هستند که مثل شما در طرح استعدادیابی قرار گرفته و به اینجا رسیده اند و قطعا شما نیز می توانید در جایگاه آنها قرار بگیرید و ما نیز هرگونه حمایتی را برای موفقیت نوجوانان و جوانان این مرز و بوم انجام خواهیم داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا