نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در جمع فرماندهان،مبلغان و بسیجیان سپاه الغدیر استان گفت:هدف امام از انقلاب جریان حکومت الله بود.
آیت الله ناصری با اشاره به اینکه برای پیاده کردن احکام اسلامی نیاز به حکومت است ادامه داد:با وجود طاغوت امکان اجرای فرامین قرآن و اسلام نیست و به همین دلیل بود که امام راحل بلافاصله پس از خروج شاه از کشور اصرار بر حضور در ایران داشتند و در اولین سخنرانی خود در بهشت زهرا از تشکیل دولت سخن به میان آوردند.
امام جمعه یزد نشناختن هدف را یکی از دلایل انحراف حرکتها و انقلابها دانست و ادامه داد:هدف امام از انقلاب جریان حکومت الله بر جامعه بود نه حکومت افراد بر دیگران و هرکجا افراد بر سر ریاست طلبی تلاش می کنند نشانه آنحراف انها از مسیر اصلی انقلاب است.
وی افزود امام راحل مدام افراد را از غفلت و پیروی از هوای نفس برحذر می داشتند و معتقد بودند اگر کار برای خدا باشد نباید بین افراد در مسؤلیتها دعوایی باشد همانگونه که در کلام ایشان می شنیدیم که می فرمودند:اگر چندین پیامبر با هم در حال انجام رسالت باشند به هیچ وجه بینشان دعوا و اختلاف نیست چرا که فقط برای خدا کار می کنند و دیگران را نیز در این مسیر به کار می گیرند.
آیت الله ناصری بسترسازی برای اجرای احکام اسلام و قرآن و جریان حکومت الله در جامعه را از وظایف حکومت اسلامی دانست و با اشاره به برخی از شرایط حاکم اسلامی گفت:یک حاکم اسلامی باید عالم،مجتهد،شجاع و مدبر باشد و این صفات در ولی فقیه وجود دارد و به این خاطر است که می بینیم تحت زعامت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب مسیر را درست جلو آمده ایم و در راستای زمینه سازی ظهور امام زمان گام بر می داریم.
 
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا