فرمانده انتظامي شهرستان يزد گفت: ماموران پليس اين شهرستان در ماه گذشته ضمن دستگيري 84 سارق حرفه اي موفق به کشف 481 فقره سرقت شدند.

 سرهنگ " يوسف سپهوند" در گفت و گو با خبرنگار اين مرکز ضمن اشاره به کار اطلاعاتي و شبانه روزي ماموران پليس شهرستان يزد گفت: با توجه به اينکه موضوع سرقت جزو اولين جرايم استان يزد است و دغدغه بسياري از شهروندان مي باشد، اين فرماندهي جلسه مبارزه با سرقت را تشکيل داد  همچنين تيم هاي عملياتي کلانتري هاي شهر  رسيدگي به اين موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي ضمن تاکيد به رصد فعاليت مجرمان سابقه دار افزود: ماموران با بررسي آلبوم سوابق مجرمان سابقه دار و زير نظر گرفتن فعاليت باندهاي سرقت موفق شدند با انجام  چند عمليات جداگانه، 84 تن از سارقان حرفه اي را دستگير کنند.

سپهوند تصريح کرد: مجرمان در بازجويي هاي انجام شده در اداره پليس، به 481 فقره سرقت هاي گوناگون منازل، اماکن خصوصي، کيف قاپي و ... اعتراف کردند.

اين مقام انتظامي ضمن اشاره به شناسايي بسياري از مالباختگان اظهار داشت: پليس شهرستان يزد با استفاده از تمام امکانات و توان لازم فعاليت مجرمان و تبهکاران را زير نظر دارد.

به گفته ي سپهوند متهمان همراه با پرونده هاي مربوطه تحويل مقامات قضائي شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا