مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با قدردانی از تلاش های اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در بحث نظارت مالی و رفع مشکلات مالی دستگاهها، خواستار رفع بخشی از مشکلات مالی این مجموعه فرهنگی با بهره گیری از ظرفیت ها، زیر ساخت ها و سرمایه های موجود این اداره کل طبق قوانین و مقررات شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزدٰ " علی غیاثی ندوشن" در جلسه معارفه ذیحساب جدید این اداره کل افزود: مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دارای زیرساخت ها و سرمایه های خوب فرهنگی از جمله سالن ها و فضاهای فرهنگی  است که اگر بتوان  با ارائه راهکارهای قانونی از این سرمایه ها، درآمد عاید و به بخش فرهنگ و هنر استان تزریق کرد بخشی از مشکلات حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: معتقدیم نقش ذیحسابان به عنوان مدیران و مشاوران مالی برای برون رفت از مشکلات مالی دستگاههای اجرایی به خصوص اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان  مهم است و تلاش ما این است که مشکلات این  بخش حل و اهداف نظام و دولت محقق شود.

وی با اشاره به تنوع و اهمیت کاری بخش فرهنگ و هنر کمبود اعتبار و قرار گرفتن در تنگنای مالی را از چالش های اساسی این مجموعه برشمرد  و خواستار رفع این مشکل با تعامل و همکاری بین دو مجموعه اقتصاد و دارایی و فرهنگ و ارشاد شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این نشست جابجایی ذیحسابان در دستگاههای اجرایی را از سیاست های وزارت امور اقتصادی و دارایی و این اداره کل دانست و این امر را موجب تحول، پویایی و خلاقیت در مجموعه نظارت مالی و بهبود امور مالی ادارات دولتی برشمرد.

" علی نمازی " ذیحسابان را مشاوران مالی مدیران برشمرد و افزود: بیش از 36  نفر از پرسنل رسمی این اداره کل به عنوان ذیحساب و معاون ذیحساب در دستگاههای دولتی استان فعالیت و امور مالی آنها را رصد می کنند و تعدادی هم به عنوان عامل ذیحساب با این اداره کل همکاری دارند.

در این نشست اسماعیل جعفری به عنوان ذیحساب جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و با اهداء لوح سپاس از خدمات محمد رضا زارع رشکوئیه تجلیل شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا