مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به وجود ذیحسابان باتجربه و توانمند در دستگاههای اجرایی استان گفت: ذیحسابان استان ضمن رعایت قوانین و مقررات مالی، تعامل خوب و سازنده ای با مدیران دستگاهها دارند و در مقایسه با سایر استان ها به لحاظ نظارت مالی با کمترین تنش و مشکل مواجه هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد " علی نمازی " روز دوشنبه در جلسه تکریم و معارفه ذیحساب اداره کل بهزیستی استان یزد  افزود: در سالجاری موردی که حاکی از انحراف از قوانین و مقررات در ادارات دولتی باشد گزارش نشده و این امر به دلیل تسلط ذیحسابان بر قوانین و مقررات مالی کشور و نظارت مالی خوب آنهاست.

وی به رضایتمندی مدیران از ذیحسابان اشاره کرد و افزود: ذیحسابان از سویی موظفند طبق قوانین و مقررات عمل کنند و از سوی دیگر  به عنوان مشاورین مالی و روسای دستگاههای اجرایی عمل نموده و خدمات قابل توجهی در این خصوص ارائه نمایند.

دبیر ستاد درآمد استان یزد با اشاره به وظیفه نظارتی این اداره کل در امور مالی و هزینه – درآمد دستگاههای اجرایی گفت: نظارت مالی دولت در بخش عمومی و حتی نهادهای عمومی غیر دولتی در مواردی که از بودجه عمومی استفاده می کنند وظیفه اداره کل امور اقتصادی و دارایی است.

این مقام مسئول آموزش تخصصی ذیحسابان، ارتقای سطح دانش آنها و اجرای مبنای حسابداری تعهدی در حسابداری عمومی را از جمله برنامه های اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در سال آینده ذکر کرد.

مدیر کل بهزیستی استان یزد هم در این نشست با اشاره به تنوع کاری این اداره و نوع خدمتی که باید به معلولان و نیازمندان جامعه ارائه شود گفت: خدمت در این مجموعه یک توفیق الهی و افتخار محسوب می شود و امیدواریم بتوانیم خدمتگزاری خوبی برای مردم به خصوص نیازمندان جامعه باشیم.

" جلیل عفتی " خاطر نشان کرد: علی رغم مشکلات خوشبختانه خدمات خوب و قابل قبولی به مددجویان و نیازمندان توسط این مجموعه ارائه شده است و ما بخشی از این موفقیت را مدیون همراهی و همفکری ذیحسابان می دانیم.

وی همراهی تیم مدیریتی دولت تدبیر و امید در استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: این تیم در حد توان با همراهی و همدلی برای خدمت به مردم تلاش می کنند و امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته ای به نظام و جامعه داشته باشیم.

در این نشست سید احمد رضویان به عنوان ذیحساب جدید این اداره کل معرفی و با اهداء لوح سپاس از خدمات سید عباس هاشمی ذیحساب سابق قدردانی شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا