مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میبد با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، در مراسمی که با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، حسین فلاح فرماندار شهرستان میبد، محمدعلی شریفی مسئول حراست ، مجید روحانی رئیس اداره ارزشیابی و رسیدگی به شکایات و آزاده دهقان مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ،جمعی از مسئولین شهرستان ميبد و ورزشکاران و روسای هیتهای این شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد ، با اهدای لوح و هدایایی از زحمات اکبر فروزان فر قدردانی و محمدرضا دهقانی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان میبد معرفی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات فروزان فر رئیس پیشین اداره ورزش و جوانان شهرستان میبد گفت: باید برای توسعه ورزش در این شهرستان برنامه ریزی های خوبی صورت گیرد و با همدلی و تلاش در مسیر تعالی و رشد ورزش در این شهرستان گام برداشته شود .

مسعود شریعتی افزود: شهرستان میبد پتانسیل و ظرفیت خوبی در توسعه رشته های مختلف ورزشی دارد که قطعا با حمایت مسئولین و تلاش های مضاعف شاهد افتخارآفرینی جوانان میبد در میادین مختلف خواهیم بود.

وی اظهار داشت: رسیدگی به امور جوانان نیز باید در اولویت ادارات شهرستان ها باشد و ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان ها به طور منظم و مستمر برگزار و مصوبات آن اجرایی شود.

شریعتی تصریح کرد: نیاز امروز جوانان با گذشته بسیار متفاوت است چرا که انتظارها فراتر رفته و به همین سبب باید از ابزارهای به روز و پیشرفته جوانان که آینده سازان این مرز و بوم هستند را از معضلات اجتماعی دور کنیم.

فرماندار شهرستان میبد هم در این نشست بر توسعه ورزش تاکید کرد و گفت: ورزش علاوه بر سلامت جسمانی در حفظ آرامش جامعه و دوری از معضلات اجتماعی نیز اهمیت بسزایی دارد که در این راستا باید نگاه ویژه‌ای به مباحث ورزشی داشته و با اجرای یک برنامه جامع و فراگیر در آینده شاهد رشد و توسعه بی نظیر این حوزه باشیم.

حسین فلاح افزود: خانواده ها برای دوری از معضلات اجتماعی از قبیل اعتیاد، باید به امر ورزش توجه کنند و مسئولان نیز باید زمینه حضور جوانان را در عرصه ها و رشته های مختلف ورزشی فراهم کنند.

وی اظهار داشت: انتظار می رود با برنامه ریزی مناسب زمینه درخشش ورزشکاران شهرستان میبد در عرصه های مختلف ملی و بین المللی فراهم شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا