مسئول روابط عمومی این اداره کل در گفتگو  اختصاصی با خبرنگار  یزد فردا گفت : به مناسبت دهه فجر از مورخ 11/ 11/ 93 لغایت 17/ 11/ 93  نمایشگاه عکس مهمانشهر در گنجینه فرهنگ و هنر یزد برگزار می گردد.
وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی مردم با خدمات 30 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پناهندگان و مهاجرین خارجی کشورهای همسایه  و نمایش سبک زندگی آنها در مهمانشهرهای استان می باشد.

           به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ، وی در ادامه افزود:در راستای انجام امور فرهنگی اولین نمایشگاه عکس گروهی که توسط 12 عکاس حرفه ای رشته عکاسی خبری  دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ . هنر یزد تهیه شده است به نمایش عموم گذاشته می شود .
مسئول برگزاری این نمایشگاه افزود :مکان نمایشگاه مذکور واقع در خیابان قیام ، میدان خان ، کنجینه فرهنگ و هنر یزد می باشد و بازدید برای عموم از ساعت 16 الی 20 آزاد می باشد .
سعادت بخش یاد آور شد : جلسه نقد و بررسی آثار هنرمندان نیز همزمان با مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در تاریخ 11 دی ماه، ساعت 18 برگزار خواهد شد.
گفتنی است  این نمایشگاه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان _ مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک یزد و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد برگزار می گردد.

http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_81397.jpeg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا