رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان: با بیان این که بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای شناساندن بزرگ‌ترین انقلاب مردمی به جهانیان است، افزود: افتخارات و مجاهدت‎های ایثارگران و شهدای انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی با تأکید بر این که تبیین دستاوردهای انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: دستاوردهای انقلاب باید به نسل جوان معرفی و به نسل های آینده انتقال داده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل های آینده بهترین عامل حفظ این ارزش ها در جامعه است.

وی با اشاره به این که مردم سرمایه‎های اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: نهضت ماندگار امام خمینی(ره) در سال 57 به پشتوانه مردم ولایت‌مدار ایران به پیروزی رسید.

وی با بیان این که حضور حماسی مردم در مناسبت‎های گوناگون همواره توانسته ‌نمایش باشکوهی از اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان اثبات کند، یادآور شد: نمونه بارز آن حضور حماسی و خودجوش مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.

رئیس کمیته دانشجویی واساتید ستاد گرامیداشت دهه فجر با اشاره به این که نسل سوم و چهارم انقلاب که متشکل از دانشجویان و دانش‎آموزان کشور هستند، آشنایی چندانی با اهداف انقلاب اسلامی ندارند، بیان داشت ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان جامعه است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا