یک دوره گفتمان دینی با موضوع «نماز زیباترین هدیه به معبود» در مدرسه نمونه الزهراء رستاق برگزار شد.

به همت اداره تبلیغات اسلامی اشکذر و با همکاری آموزشگاه متوسطه نمونه الزهراء رستاق یک دوره گفتمان دینی ویژه 106 نفر از دانش آموزان این مدرسه با عنوان «نماز زیباترین هدیه به معبود» توسط حجت الاسلام پورقیومی برگزار شد.

 مسئول اداره تبلیغات اسلامی اشکذر در این برنامه مذهبی و آموزشی با بیان فلسفه خلقت و فرصتهای خیلی استثنایی که خداوند متعال در اختیار بشریت برای رساندن خود به قله سعادت و تکامل قرار داده است گفت:اگر انسان از این موقعیت استفاده لازم و مناسب را نبرد، مسلما در دنیا و آخرت متضرر شده است.

حجت الاسلام پورقیومی افزود: بهترین نسخه ای که از سوی خالق هستی، برای یادآوری مداوم نقش والای او در زندگی انسان نوشته شده موضوع نماز است که در طول شبانه روز حداقل 5 نوبت انسان به درگاه حقتعالی اظهار ناز و نیاز می نماید و در مقابل عظمت او تعظیم نموده و البته آثار و برکات بی شمار دنیایی و آخرتی این فریضه را نصیب زندگی اش می کند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی اشکذر ادامه داد: بهترین زمان برای کسب معنویت توام با موفقیت، زمان نوجوانی و جوانی است و خداوند در هر شبانه روز 1440 فرصت تکامل یافتن را در اختیار ما قرار داده است. وی همچنین بخشی از آداب، اخلاق، احکام و آثار نماز را تشریح کرد و برای آن به آیات، روایات و سیره عملی بزرگان دینی استناد نمود.

حجت الاسلام پورقیومی در پایان سخنانش بر شرکت در نماز جماعت و نیز اقامه نماز اول وقت تاکید داشت.

در ادامه این مراسم به انبوه سوالات کتبی دانش اموزان پیرامون احکام، اخلاق، اعتقادات و ... توسط ایشان پاسخ داده شد. پایان بخش این گفتمان، اهداء جوایز به ممتازین مسابقه حضوری بود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا