به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد محمدميرشمس در نشست اعضای کمیته نظارت و مدیریت انرژی ساختمان های اداری اعلام كرد: نتايج مرحله نخست  ارزيابي از ادارات و ارگان هاي دولتي و خصوصي يزد، با بررسي ده معيار به پايان رسيد.

 وي اظهار داشت : پس از رتبه بندي اين سازمان ها با حروف لاتين A,B,Cقبوض آب و برق و گاز آنان نيز بر اساس آخرين تغييرات و برطرف كردن نقاط قابل بهبود بررسي و نتايج نهايي به استانداري يزد اعلام خواهد شد.

 ميرشمس نتايج ارزيابي مرحله نخست را موثر و مثبت ارزيابي كرد و گفت : مميزي ادارات علاوه بر شناسايي نقاط قابل بهبود هر سازمان ، به عنوان يك فرهنگ سازي موثر در ميان كاركنان از اهميت ويژه اي برخوردار است.

 وي طراحي سنتي ، قدمت بنا ساختمانهاي اداري ، استفاده از پنجره هاي داراي منافذ و بدنه غير استاندارد ، چيدمان ناصحيح ميزهاي اداري و استفاده نامطلوب از نور طبیعی را از جمله موارد شناسايي شده در ارزيابي برشمرد.

 رئيس گروه مديريت مصرف اين شركت با تاكيد بر آموزش و فرهنگ سازي گسترده دربين كاركنان عنوان كرد: در نخستين گام آموزش مديران مجموعه ادارات و آشنايي آنان با مفاهيم و شيوه هاي مديريت مصرف انرژي از اولويت هاي آموزشي است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا