به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان ميبد : اولین همایش ملی حقوق ، فقه واخلاق امروز صبح در سالن آمفی تاتر دانشگاه آزاد اسلامی‌میبد برگزار شد.

این همایش یک روزه علی رغم مه شدید و بروز مشکل برای حضور مدعیوین ، محققان و دانشجویان راس ساعت مقرر آغاز گردید

از جمله برنامه‌های جنبی این همایش چندین کارگاه آموزشی می‌باشد

به نقل از ميبد نيوز : در این همایش پس از خیرمقدم توسط ریاست و معاون پژوهشی دانشگاه یکی از حقوقدانان مدعو در خصوص جایگاه حق و حقوق در اسلام و اخلاق به ایراد سخن پرداخت .

عبدالرضا برزگر بفروئی دبیر علمی‌این همایش در خصوص این‌همایش و اهداف برگزاری آن گفت : این همایش بایستی خیلی زودتر از این‌ها برگزار می‌شد زیرا دانشگاه آزاد اسلامی ‌میبد و بخصوص رشته حقوق این دانشگاه جایگاه خاصی در جامعه علمی ‌کشور دارد .

۴۰۰ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه اين همايش  ارسال گردید که هیئت داوران و دبیرخانه جشنواره  مقاله‌های برتر را برای بخش پوستر و ارائه حضوری انتخاب که امروز پنج شنبه ۲۷ آذرماه در دو نوبت صبح وعصر به بحث گذاشته می‌شود

گفتنی است که در این همایش شخصیت‌های حقوقی از سراسر ایران و همچنین بعضی از کشورهای خارجی به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند و مسئولین شهرستان از جمله فرماندارمیبد ، فرماندهی سپاه پاسداران ، بخشدار بفروئیه ، فرماندار اردکان و بعضی از مسئولان قضایی استان حضور داشتند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا