فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: تعداد 200 نفر برادر و 280 خواهر در این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و دعا خوانی شرکت خواهند کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در نشست خبری سی و هفتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم به میزبانی طبس گفت: انسان‌های با فضیلت و برجسته در پرتو اسلام و قرآن کریم تربیت می‌شوند.

وی افزود: استان خراسان جنوبی مردمی‌ترین و ارزشمند‌ترین استان‌ها در مباحث قرآنی است و شهرستان طبس نیز میزبان ۴۸۰ نفر از قاریان و حافظان قرآن کریم در این مسابقات خواهد بود. که از این تعداد ۲۰۰ برادر و ۲۸۰ خواهر در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل و دعا خوانی شرکت خواهند نمود.

فرماندار ویژه شهرستان طبس هدف از برگزاری این مسابقات را آشنایی و توجه نسل جدید با قرآن و اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان عنوان کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه امروز بعد از ظهر ساعت ۱۸ در محل آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس برگزار می‌شود.

وی از جمله ویژگی‌های این مسابقات را حضور داوران بین‌المللی در مسابقات استانی، افزایش بیش از ۸۰ نفر شرکت کننده در رشته حفظ، برگزاری ۱۲ محفل قرآنی در طبس، دیهوک و عشق‌آباد و روستاهای اطراف و حضور شخصیت‌های برجسته و قاریان بین‌المللی دانست.

سرویس عکس"سعید قلی زاده ثالث









سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا