فرماندار يزد گفت: با همكاري و تعامل دستگاههاي اجرايي در نوروز 94 شاهد خدمات بهتر و مطلوب‌تري و مسافران نوروزي خواهيم بود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، محمود شاكري شمسي به اتفاق معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرمانداري در جلسه اي مشترك با رئيس كميسيون خدمات شهري و معاون خدمات شهري شهرداري يزد با ابراز خوشحالي از اقدامات به موقع شهرداري در خصوص ستاد هماهنگی خدمات سفر  در شهرستان اظهار داشت: در سال جاري فرصت مغتنمي است تا هماهنگي ها و اقدامات لازم در زمينه پيشبرد برنامه ها داشته باشيم.

فرماندار يزد با بيان اينكه اين جلسات به صورت مستمر تا آستانه عيد نوروز ادامه خواهد داشت افزود: به لطف خدا و با همكاري و تعامل دستگاههاي اجرايي در نوروز 94 شاهد خدمات بهتر و مطلوب‌تري و مسافران نوروزي خواهيم بود.

وي با اشاره به اينكه بالغ بر 60 درصد فعاليتهاي ستاد هماهنگي خدمات سفر مربوط به شهرداري ها مي شود خاطر نشان كرد: نمود پيدا كردن بسياري از خدمات منوط به عملكرد شهرداري و سازمانهاي تابعه به آن است.

رئيس ستاد هماهنگي خدمات سفر  شهرستان يزد با تأكيد به اينكه شهرداري نقش مهمي را در انتقال فرهنگ يزد و يزدي به ميهمانان نوروزي مي تواند داشته باشد تصريح كرد: شهرداري شرايطي را فراهم كند تا انسجام و نظم شهري بيش از پيش بر شهر حاكم باشد.

شاكري شمسي خواستار اختصاص چند پارك جهت چادرزني مسافران نوروزي شد و افزود: مي توان با فراهم نمودن امكانات خدماتي - رفاهي و همچنين برگزاري مسابقات فرهنگي و ورزشي ، نمايشگاه هاي كتاب و ... زمينه آسايش مسافران را فراهم كرد.

توجه ويژه به ورودي هاي شهر، رسيدگي به سيما و منظر شهر،‌ برخورداري پارك هاي محل استراحت مسافرين به اينترنت و شارژ تلفن همراه، ايجاد ايستگاه هاي عرضه پروتئين و ميوه و تره بار  از مهمترين مواردي بود كه فرماندار يزد در ادامه برآن تأكيد كرد.

در اين جلسه رئيس كميسيون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر و معاون خدمات شهري شهرداري گزارشي از اقدامات انجام شده در خصوص پذيرايي از مسافران نوروزي ارائه نمودند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا