به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "ناصر دهقانی" در ابتدای این نشست با قدردانی از اجرای طرح تحول نظام سلامت از سوی دولت تدبیر و امید گفت: بی تردید اجرای موفق این طرح از دستاوردهای مهم و ارزشمند در حوزه درمان است که رضایت مردم را به همراه داشته و سطح خدمت رسانی در بخش سلامت را به ویژه در مراکز دولتی به نحو چشمگیری ارتقاء داده است که حقیقتا جای قدردانی دارد.

معاون فرماندار تفت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت رسیدگی به دغدغه ها و مسائل مربوط به درمان بیماران خاص اظهار داشت: آنچه که امروز در حوزه رسیدگی به مسائل و مشکلات بیماران خاص مهم و حائز اهمیت است ارائه خدمات درمانی در شرایط مطلوب و کاهش هزینه های درمان این بیماران است.

وی اظهار داشت: لازم است با اعمال برنامه ریزی های دقیق، راه را برای خدمت رسانی شایسته به این عزیزان فراهم کرد که مشکلات دیگری بر بیماری آنان سایه نیندازد چرا که این موضوع حتی می تواند در تسریع روند بهبود و تقویت روحیه آنان موثر باشد.

دهقانی همچنین بر ایفای نقش فعال تر بیمه ها در این رابطه تاکید کرد.

معاون فرماندار تفت با اشاره به نقش مهم خیرین در این عرصه گفت: ورود خیرین در این عرصه خطیر میتواند بسیار موثر و راهگشا باشد لذا باید این موضوع برای خیرین عزیز شهرستان تبیین شود.

در ادامه این نشست اعضاء به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا