به گزارش روابط عمومی دانشگاه، کریمی مدیر فرهنگی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: به همت کانون فرهنگی نجوم و با حمایت امور فرهنگی دانشگاه رصد ستارگان و بزرگترین بارش شهابی سال، ویژه دانشجویان دختر دانشگاه برگزار شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه گفت: این برنامه که در راستای بهره گیری از ظرفیت های دانشجویی و تقویت و ارتقای کانون های فرهنگی برگزار شد، اولین دوره فعالیت های دانشجویی دختر در قالب کانون فرهنگی نجوم بود که با استقبال کم نظیر دانشجویان دختر همراه بود.

این برنامه در 30 کیلومتری اردکان، جاده چک چک واقع در آب انبار شهید عباسپوراز ساعت 18:30 روز یکشنبه 23 آذر 93 به مدت 4 ساعت برگزار شد

کریمی در ادامه گفت:این برنامه  که با حضورکارشناسان و اعضای سازمان اختفاهای نجومی (IOTA) شورای راهبری سازمان فضایی بین المللی و ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری(دام ظله) همراه بود، شناسایی و معرفی صور فلکی، زیبایی های آسمان، رصد اجرام عمقی آسمان با تلسکوپ و رصد بارش شهابی با چشم غیر مسلح و .... صورت گرفت.

وی در پایان ضمن دعوت از تمامی دانشجویان جهت مشارکت و راه اندازی کانون های فرهنگی و اعلام حمایت امور فرهنگی از هرگونه فعالیت دانشجویی در قالب انجمن علمی و کانون فرهنگی اظهار داشت: مشابه اینگونه برنامه های جذاب طبق جدول زمان بندی و برنامه ریزی های انجام شده و تصویب شورای فرهنگی دانشگاه انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: علاقه مندان جهت عضویت در کانون نجوم و سایر کانون های فرهنگی و انجمن های علمی می توانند به امور فرهنگی و یا رابطین فرهنگی (آقای مصطفوی، خانم موسوی و خانم نجفوند) مراجعه نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا