سرپرست حوزه هنری یزد گفت: کتاب خاطرات آیت ا... ناصری امام جمعه یزد توسط حوزه هنری استان در دو جلد گردآوری، چاپ و منتشر خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: سرپرست حوزه هنری استان یزد با اعلام این خبر گفت:
این نهاد در راستای تبیین نقش علما، روحانیون و شخصیت ها در تاریخ انقلاب اسلامی، خاطرات آیت ا... محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را در قالب تاریخ شفاهی گردآوری و تدوین می کند.
محمد صادق کوچک زاده افزود: این کتاب در دو جلد توسط محمد قاسمی پور؛ مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری امور استان های حوزه هنری کشور تدوین و به نگارش در خواهد آمد.
وی با بیان این که هماهنگی های لازم برای ثبت خاطرات آیت ا... ناصری انجام شده اظهار داشت: ایشان یکی از شخصیت های مطرح در انقلاب اسلامی هستند که انتشار خاطراتشان علاوه بر ایجاد منبعی برای پژوهشگران، محققان، نویسندگان و علاقه مندان، موجب آشنایی نسل امروز و آینده با وقایع و رویدادهای انقلاب اسلامی خواهد شد.
سرپرست حوزه هنری یزد ادامه داد: آیت ا... ناصری از نزدیک در جریان شکل گیری انقلاب و رخدادها و جریانات آن بوده و ناگفته های زیادی دارند که برای تاریخ انقلاب اسلامی ارزشمند است.
کوچک زاده با اشاره به این که تاریخ شفاهی نقطه آغاز تاریخ مکتوب و مصور است افزود: این مجموعه به بررسی ابعاد زندگی و مبارزات آیت ا... ناصری، همراهی ایشان با امام خمینی(ره) در سال های مبارزه با رژیم ستمشاهی و همچنین رویدادها و اتفاقات پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد.
 وی با بیان این که تاکنون برخی آثار از جمله سخنرانی ها، عکس و مطالب مختلفی از ایشان جمع آوری شده افزود: امیدواریم مصاحبه های این اثر تا پایان سال جاری به انجام برسد و سال آینده شاهد چاپ و انتشار آن  باشیم. 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا