مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه یزد پتانسیل خوبی در رشته کونگ فو دارد گفت: رشته کونگ فو باید بیش از گذشته در سطح استان گسترش یابد.

مسعود شریعتی در مجمع انتخاباتی هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان یزد گفت: استان یزد از پتانسيل بالايي در اين رشته ورزشي برخوردار است و با تلاش و حمايت مي تواند اين استعدادها بارور شود. 

وی افزود: توانمندی های ورزشکاران یزدی بر کسی پوشیده نیست و انتظار می رود با برنامه ریزی و تلاش مضاعف در آینده نزدیک در مسابقات ملی و بین المللی مدال های درخشانی کسب کرده و پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد همچنین بر استعدادیابی و نخبه پروری تاکید و تصریح کرد: هیئت کونگ فو باید با همکاری آموزش و پرورش در مدارس استان حضور یافته و استعدادهای بالقوه را شناسایی کرده و قهرمان پروری کند.

شریعتی اظهار داشت: قطعا با استعدادیابی آبنده این رشته ورزشی تضمین خواهد شد و می توانیم در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی در پایان بر همگانی کردن این رشته ورزشی تاکید و اضافه کرد: با برگزاری همایش ها در پارکها این رشته را باید به عموم مردم معرفی کرد چرا که با همگانی شدن کونگ فو  و آشنا شدن خانواده ها با این رشته ، شاهد رشد و شکوفایی این ورزش خواهیم بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا