دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گفت: استان یزد پتانسیل زیادی در رشته کونگ فو دارد و کارهای ارزشمندی هم صورت گرفته، اما انتظارمان از یزدی‌ها در توسعه این رشته ورزشی بیش‌تر است.

عزت الله ابراهیمی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان یزد در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: رشته کونگ فو دارای جذابیت و علاقمندان بیشماری در سراسر کشور است و این فدراسیون با جدیت و با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برای موفقیت تلاش می کند .

وی افزود: قهرمان پروری در رشته کونگ فو مستلزم برنامه ریزی بلند مدت است و قطعا با برنامه ریزی و تلاش رشته کونگ فو توسعه و گسترش خواهد یافت.

دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی به وضعیت این رشته در استان یزد نيز اشاره و خاطرنشان کرد: استان یزد پتانسیل زیادی در این رشته دارد و قهرمانان زیادی در این استان تربیت شده اند که می‌تواند با برنامه‌ریزی ، تلاش مضاعف و همدلی جزو استان‌هاي برتر در کشور قرار بگیرد.

ابراهیمی اظهار داشت: جوانان یزدی از شرایط فیزیکی و جسمانی متناسب با رشته کونگ‌فو برخوردار هستند که در صورت فراهم کردن شرایط و امکانات در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش بیش از پیش این ورزشکاران در مسابقات ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

وی ادامه داد: هیئت کونگ فو استان یزد باید طرح استعدادیابی را به جد دنبال کند و افراد مستعد را شناسایی و در تیم های منتخب به مربیان مجرب و با تجربه استعدادها را شکوفا کند.

دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی در پایان گفت: انتظارمان از هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان یزد این است با استفاده از پتانسیل و امکانات موجود در توسعه این رشته ورزشی بیش از گذشته تلاش کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا