فرماندار مهریز در جریان بازدید از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گفت : خدمات کمیته امداد منجر به خودکفایی خانواده ها شود.

سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان مهریز که شب گذشته به همراه معاونت فرمانداری و مسئولین کمیته امداد شهرستان مهریز  از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره) بازدید می نمود ،  اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره)  پناهگاه افراد محروم و مستضعف جامعه است.

وی افزود: این نهاد یادگار امام راحل (ره) است که با هدف کمک به اقشار محروم و مستضعف و حمایت مادی و معنوی آنها تاسیس شد و تاکنون خدمات بسیار مفیدی به اقشار هدف ارائه کرده است.

رماندار شهرستان مهریز که با خبرنگار مهریز نیوز گفتگو میکرد ، با اشاره به خدمات امداد در زمینه های تهیه جهیزیه نوعروسان، تامین مسکن و اشتغال تاکید کرد: چشم انداز خدمات امداد در پایان باید منجر به خودکفایی و ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده های تحت حمایت شود.

رستگاری یادآور شد: با توجه به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، کمیته امداد با استفاده از مولفه های مدیریت جهادی یعنی دلسوزی، رضایت خدا و تلاش مضاعف در جهت خدمت به جامعه هدف پیشگام باشد.

وی بر ضرورت توجه به نیازهای خانواده های افراد زیر پوشش بویژه خانوارهای بی سرپرست تاکید کرد و گفت: همه کسانی که در این نهاد به مردم خدمت می کنند دارای روحیه ای جهادی و امدادی هستند.

فرماندار مهریز بیان کرد: کمیته امداد در زمینه اجرای طرح های خود اشتغالی و مشاغل خانگی علاوه بر خانواده های زیر پوشش به سایر خانواده های نیازمند نیز توجه داشته باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا