سومین ویژه‌برنامه‌ی عاشورایی 'یک جرعه آسمان' با حضور دکتر محمدرضا سنگری عاشوراپژوه برجسته‌ی کشور و مدرس دانشگاه، در روز 23 آذر، در بخش آسفیچ از توابع شهرستان بهاباد و سالن استعدادهای درخشان شهر یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، این ویژه‌برنامه‌ی عاشورایی با بیان زیبایی‌های عاشورا توسط دکتر محمدرضا سنگری، دریچه‌ای به معارف روشن عاشورایی و نهضت حسینی خواهد گشود و گامی مؤثر در راستای تحقق اهداف کانون در حوزه‌ی تعلیم و تربیت اسلامی است. 

مخاطبان اصلی این برنامه؛ مربیان، معلمان، مسوولان و اصحاب فرهنگ و هنر، پیام‌آوران "یک جرعه آسمان" به کودکان و نوجوانان خواهند بود.  
گفتنی است دکتر محمدرضا سنگری از جمله متفکران، پژوهش‌گران و ادیبان برجسته‌ی ادبیات عاشورایی است که صاحب تالیفات بسیاری از جمله کتاب‌های "آئینه‌داران آفتاب، چهل روز عاشقانه،آینه در کربلاست، سوگ سرخ، راز رشید، عاشورایی‌ها، ماه در آب و ..." است.
سومین ویژه‌برنامه‌ی عاشورایی "یک جرعه آسمان" با حضور این عاشوراپژوه و مدرس دانشگاه در ساعت 8:30 صبح روز یک‌شنبه 23 آذرماه، با همکاری فرمانداری شهرستان بهاباد و بخشداری آسفیچ در حسینیه سیدالشهدا آسفیچ از توابع شهرستان بهاباد و ساعت 15:30 همان‌روز در سالن استعدادهای درخشان شهر یزد برگزار خواهد شد.
اجرای تعزیه توسط هنرمندان روستای کوشک و همچنین برپایی نمایشگاهی از صحنه‌های عاشورایی، از جمله برنامه‌های اجرایی سومین یادواره عاشورایی "یک جرعه آسمان" در بخش آسفیچ است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا