محمدعلی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار که در جلسه شورای اداری شهرستان خاتم صحبت می کرد به ظرفیت های مختلف این شهرستان اشاره و یادآور شد اگر محور توسعه، نیروی انسانی قرار گیرد و از هرات و مروستی های مقیم سایر نقاط کشور و دنیا نیز کمک گرفته شود، شتاب توسعه شهرستان بیشتر می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما فعالیتهای صورت گرفته شده در شهرستان ها را رصد می کنیم، افزود خوشبختانه در حال حاضر شهرستان خاتم در مسیر درست توسعه قرار گرفته و با همدلی و همگرایی که در شهرستان ایجاد شده است امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پیشرفت های قابل توجه در بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات در شهرستان باشیم.

وی همچنین گفت استاندار یزد توجه ویژه ای به توسعه متوازن همه نقاط استان دارد و یادآور شد گزارش کاری که اخیرا استاندار محترم در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه ارائه دادند، تحسین افراد منصف و دلسوز استان را در پی داشت.

در ابتدای این جلسه، زاده رحمانی، فرماندار شهرستان خاتم ضمن تشکر از استاندار و معاونین ایشان که توجه ویژه ای به مناطق کمتر توسعه یافته دارند، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در چند ماه اخیر شهرستان ارائه و اظهار امیدواری کرد با تداوم حمایت مسئولین استان، شاهد استمرار اقدامات صورت گرفته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی، امام جمعه هرات نیز در این جلسه از فعالیت های دولت تدبیر و امید تشکر و متذکر شد باید همگان قدر این خدمات را بدانیم و به خصوص اجرای طرح توسعه نظام سلامت که باعث خوشحالی مردم شده است را نباید نادیده گرفت.

روسای شوراهای اسلامی شهرستان خاتم، شهر هرات و مروست و همچنین بخشداران مرکزی خاتم و مروست نیز در این جلسه به بیان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه کاری خود پرداخته و از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خواستند با توجه به اینکه خود ایشان نیز زمانی در این شهرستان مسئولیت داشته اند، این مسائل و مشکلات را پیگیری کنند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا