به مناسبت هفته بسيج ، سردار فتوحي فرمانده تيپ الغدير استان ، آقاي شاكري شمسي فرماندار و شهردار يزد در يكصدو بيست و چهارمين جلسه شوراي اسلامي شهر يزد حضور يافتند.

در ابتداي اين نشست حجت الاسلام زارع رئيس شوراي اسلامي شهر يزد ضمن گراميداشت هفته بسيج ، براي تمامي بسيجي هاي دلاور و آزاده 8 سال دفاع مقدس آرزوي سلامتي و سرافرازي نمود و گفت : اگر بسيج نبود قطعاً حرم سيدالشهداء توسط تكفيري ها تخريب شده بود و آنان چه جناياتي را بر ضد شيعه به وجود آوردند كه خوشبختانه با ظهور و حضور بسيج ناكام ماند.

وي افزود : اميدواريم هرچه زودتر شرّ تكفيري ها ، داعشي ها ، سلفي ها و طالبيان و ... از سراسر جهان پهناور كوتاه شود و روزي برسد تا پرچم جمهوري اسلامي از سوي مقام معظم رهبري به آقا امام زمان (عج) تحويل گردد و ديگر شاهد ظلم و جور در اين دنيا نباشيم.

سپس سردار فتوحي فرمانده تيپ الغدير استان ضمن گراميداشت هفته بسيج و تشريح فعاليتهاي بسيج خبر داد: 11 سالن ورزشي و 12 استخر در شهرهاي استان به بهره برداري رسيده و مردم استان مي توانند به زودي از اين امكانات بهره مند شوند.

وي با اشاره به دهكده مقاومت جنب پارك كوهستان تصريح كرد : با تكميل اين دهكده تمام اقشار جامعه در هر سن  و سالي مي توانند از آن استفاده نمايند.

سردار فتوحي ضمن بيان اينكه بسيج تبديل كننده اميدهاي دشمنان به نااميدي است گفت : بسيجي بودن يك ارزش وآمادگي براي دفاع از حق ، حق شناسي ، حق پرستي ، پاسداري و صيانت از حق است.

در ادامه جلسه ، آقاي شاكري شمسي فرماندار يزد در خصوص مسائل و مشكلات شهري و اجراي پروژه هاي در دست اقدام شهرداري مطالبي را عنوان نمود.

وي با تاكيد بر تعامل و همكاري بين سازمانها و ادارات شهرستان در جهت توسعه شهر؛ خواستار برنامه ريزي و هماهنگي بين بخشي فعاليتهاي عمراني شهرداري و نظارت بر عملكرد ناظرين حوزه و شهرداريهاي مناطق در سطح شهر شد.

سپس اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد مسائلي چون افزايش سهم ارزش افزوده شهر يزد به واسطه جمعيت بسيار آن ، احياي بافت تاريخي و گسترش صنعت توريست ، ادعاي حق شهرداري توسط اداره كل راه و شهرسازي ، اختصاص اعتبارات دولتي در جهت رشد و توسعه زيرساخت هاي شهري (از لحاظ زيباسازي ، عمران و آباداني) را بيان نمودند و از مسئولين استان خواستند در راستاي موارد مذكور حمايتها و همكاري هاي لازم را مبذول نمايند تا شهري آباد و توسعه يافته داشته باشيم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا