کسب رتبه برترکشوردرفعالیت های قرآن، عترت و نماز/ اعزام فعالین نماز استان یزد به اردوی زیارتی مشهد مقدس

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد، اداره قرآن، عترت ونمازآموزش وپرورش استان درفعالیت های عترت علیهم السلام و به لحاظ اجرای موفق طرح سراسری"سوگواره ی احلی من العسل"رتبه برتر کشوری شناخته شد و درمراسم اختتامیه گردهمائی ادارات قرآن،عترت ونمازسراسرکشور مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است این مراسم در استان کرمان، باحضور کفاش معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش، مسیب زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت، مدیرکل، معاونین و مسئولین اداره کل آموزش وپرورش کرمان، روسا، کارشناس مسئولان و کارشناسان ادرات قرآن، عترت ونماز سراسرکشوربرگزارشد.

لازم به ذکر است استان یزد در مسابقات سراسری قرآن، عترت و نمازمشهد و ارومیه نیز باکسب 28رتبه ،به مقام برترکشوری رسید.

اعزام فعالین نماز استان یزد به اردوی زیارتی مشهد مقدس

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد، در راستاي تقويت و تعميق فرهنگ اقامه نماز و تقدير و تشكر از خادمين نماز استان تعداد 30 نفر از فعالين نماز استان به مشهد مقدس اعزام شدند و از برنامه هاي فرهنگي و زيارتي بهره مند گرديدند.

از جمله برنامه های این سفر برگزاری کلاس آشنایی با چگونگی جذب جوانان به نماز، برنامه حرم شناسی و شرکت در مراسم معنوی آستان علی بن موسی الرضا(ع) می باشد.

لازم به ذکر است خواهران فعال نماز استان نیز در اسفندماه بر اساس سهمیه اعلام شده از سوی وزارت به این سفر معنوی اعزام می شوند.

 

 

 

 

 
     

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا