مجموعه انیمیشن "برکت" با موضوع جمعیت و سبک زندگی اسلامی در حوزه هنری استان یزد در دست تولید است.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، سرپرست حوزه هنری یزد با اعلام این خبر گفت: مجموعه  انیمیشن "برکت" به کارگردانی سید یوسف حسینی نسب با مشارکت حوزه هنری یزد در واحد مطالعات و تولیدات فیلم انیمیشن این مرکز در حال تولید است.
محمد صادق کوچک زاده افزود: این مجموعه در 20 قسمت دو دقیقه ای تولید می شود و هر قسمت به موضوع متفاوتی در زمینه جمعیت و سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی می پردازد.
وی با اشاره به تأکیدهای رهبر معظم انقلاب درباره سبک زندگی اسلامی و همچنین افزایش جمعیت کشور اظهار داشت: با توجه به اهمیت این دو مقوله ایده و طرح این مجموعه در حوزه هنری یزد مطرح شد و از دو ماه پیش  تولید آن آغاز گردید.
کوچک زاده با بیان این که از تکنیک کات اوت کامپیوتری در تولید این اثر استفاده شده ادامه داد: تاکنون 10 قسمت این مجموعه تولید شده و بقیه آن هم تا یک ماه آینده تولید می شود.
وی افزود: انیماتور و تدوین این مجموعه به عهده سید یوسف حسینی نسب بوده و نویسندگی آن را دانش گیتی انجام داده است.
سرپرست حوزه هنری یزد گفت: محاسن افزایش جمعیت، همدلی و همکاری، برکت های فرزند بیشتر، الگوپذیری، ارتقای سطح تحصیلی و نیروی انسانی، استحکام بنیان خانواده، امید به زندگی، آینده نگری و ... از جمله موضوعات این مجموعه است.
کوچک زاده با اشاره به تأثیر هنر در تبیین سیاست های اجرایی مرتبط با افزایش جمعیت افزود: بهره گیری از هنر و ابزار هنری بهترین و مؤثرترین روش برای ارائه و انتقال این پیام است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا