مدیرکل ورزش و جوانان استان در جمع بازیکنان تیم فوتبال تربیت نوین یزد گفت: بازیکنان با تلاش و خودباوری می توانند نتایج مطلوب کسب و خود را از قعر جدول جدا کنند.

مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد به همراه کامران قربانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی و رضا نارگانی مسئول روابط عمومی این اداره کل  با حضور در ورزشگاه شهدی نصیری از تمرینات تیم تربیت نوین یزد بازدید کرد.

شریعتی ساعتی را در کنار کادر مربیان و بازیکنان این تیم سپری کرد و در جریان آخرین وضعیت این تیم قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این بازدید در سخنانی گفت: تیم تربیت نوین در شش بازی گذشته تنها دو امتیاز کسب کرده و در قعر جدول قرار دارد و نتوانسته است انتظارات را برآورده کند که امیدواریم در دیدارهای آینده نتایج مطلوب تری کسب شود.

مسعود شریعتی افزود: بازیکنان با اتحاد، همدلی ، تلاش و خودباوری می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند و به موفقیت‌های زیادی دست یابند و نباید خود را کمتر از دیگر تیم ها ببینند.

وی اظهار داشت: همه‌ی انرژی جسمی و روحی‌تان را صرف کار فنی ورزشی خودتان بکنید نه صرف حاشیه‌ها و به بحث های حاشیه ای توجه نداشته باشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه قطعا این توان در شما وجود دارد تا حریفان خود را شکست دهید و خود را از قعر جدول جدا کنید گفت: امیدوارم در دیدار با گیتی پسند دست پر به استان برگردید و این پیروزی شروعی برای موفقیت های بیش از پیش باشد.

لازم به ذکر است: تیم تربیت نوین یزد در هفته هفتنم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور روز سه شنبه چهارم آذرماه در ورزشگاه آرارات اصفهان به مصاف تیم گیتی پسند این شهر خواهد رفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا