مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره ظرفیت های اقتصادی خوب استان در بخش های مختلف گفت: می توان با اطلاع رسانی مناسب، زمینه استفاده از این ظرفیت ها را فراهم نمود و از این فرصت برای شکوفایی و پویایی اقتصاد استان به بهترین شکل بهره گیری کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد ، " علی نمازی " روز دوشنبه در حاشیه بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان در نشستی با مدیر و کارکنان این مجموعه خبری، ضمن قدردانی از تلاش های آنان در امر خطیر اطلاع رسانی افزود: یزد از ظرفیت های خوب اقتصادی و در کنار از نیروی انسانی با استعداد، متخصص و توانمند برخوردار است که باید زمینه را برای رشد و شکوفایی آن فراهم کرد.

وی نقش رسانه ها را در پویایی و حرکت رو به پیشرفت فعالیت های اقتصادی یاد آور شد و آمادگی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد را برای ایجاد تعامل و همفکری بیشتر با رسانه ها به خصوص رسانه دولت ( ایرنا)  اعلام کرد.

نمازی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در ایجاد ارتباطات برون سازمانی با استفاده از طرفیت رسانه ها، این بخش را حلقه واسط میان دستگاهها و رسانه ها و همچنین رسانه ها را حلقه اتصال بین بدنه دولت و مردم دانست و بر تعامل و همفکری این دو بخش تاکید کرد و اظهار داشت: در وهله اول روابط عمومی ها و در درجه بعد رسانه ها می توانند این تعامل و ارتباط دوسویه میان دولت و مردم را برقرار کنند.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد نیز در این نشست توجه به بخش اقتصاد و معیشت مردم را از مطالبات قانونی و به حق مردم از دولت توصیف کرد و گفت: ایرنا از یک سو  بستر لازم را برای پیگیری مطالبات مردم فراهم کرده است و از سوی دیگر با انعکاس عملکرد دولت و نظام، بازخورد این فعالیت ها را از  جامعه دریافت و به مسئولان منعکس می کند.

"  اسماعیل جهانبخش " با بیان اینکه پس از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید شاخص های اقتصادی در بسیاری از بخش ها بهبود یافت تصریح کرد: علی رغم تلاش های صورت گرفته باید اقدامات و کارهای اساسی تری انجام شود و ایرنا به عنوان رسانه دولت آماده هرگونه همکاری و انعکاس عملکرد اقتصادی دولت  است.

وی اعتماد سازی و بالا بردن اعتماد مردم به دولت را هدف  ایرنا دانست و خاطر نشان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی  می کوشد تا اعتمادی که مردم در 24 خرداد  سال 92 به نظام و رئیس جمهوری کردند تقویت کند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا