فرمانده انتظامي استان يزد ضمن اشاره به تلاش ها و زحمات كاركنان پليس اين استان در بحث برقراري نظم و امنيت مطلوب و حضور به موقع كاركنان انتظامي در موضوعات مختلف اجتماعي گفت: امروز رضايت مندي مردم براي ناجا مهم است.

 سرهنگ "ايرج كاكاوند" درمراسم صبحگاه امروز، حضور پليس را در همه بخش هايي كه مردم با آن سر و كار دارند را داراي اهميت خاصي دانست و تصريح كرد: آنچه براي ناجا مهم است رضايت مندي حداكثري مردم است؛ اقدامات خوبي در اين زمينه صورت گرفته كه يكي از آنها طرح مكنا است.

وي ضمن اشاره به اهداف طرح مكنا در واحدهاي اجرايي به خصوص كلانتري هاي سطح شهر خاطر نشان كرد: هدف از اجراي طرح مكنا بالا بردن كيفيت در ناجا و انجام به موقع ماموريت ها و بحث خوش آيند سازي محيط و تعالي رفتاري كاركنان با مردم است.

كاكاوند افزود: همه همكاران در اين حوزه ها چه آن واحدهايي كه كار انجام داده اند و چه آن واحدهايي كه در حال شروع كار هستند بايستي بحث خدمات رساني و برخورد مناسب با مردم را سرلوحه كار خود قرار دهند.

رئيس پليس استان يزد در پايان اظهار داشت: همه بايد دست به دست هم بدهيم تا وضعيت موجود را ارتقاء بدهيم، اميدواريم با اقداماتي كه در سطح استان در حال اجراء است شاهد ارتقاء رضايت مندي شهروندان باشيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا