بسمه تعالی

خداوند متعال را سپاسگزاریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شجره طیبه ای به نام بسیج بدست حضرت امام (ره) بنا نهاده شد تا با ظرفیتهای وجودیش یاری رسان این انقلاب در تمامی صحنه ها بوده و با تکیه بر ایمان راسخ، موجب سعادت و سربلندی کشور و یأس و ناامیدی دشمنان کینه توز باشد.

مجموعه ای که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله)خدمت در آن یک افتخار و سند محکمی برای عرض ارادت عملی به ساحت مقدس شهیدان راه حق و حقیقت می باشدو هرچه از عمر پر برکت این نظام می گذرد بر ارزش و عظمت فرهنگ بسیج و قدر و منزلت آن افزوده می شود. زیرا تفکر بسیج به یک وضعیت و زمان خاص محدود نبوده، بلکه این ظرفیت گسترده، نقش آفرین زیبای همه صحنه ها بوده و خواهد بود.

امروز بیش از هر زمان نیازمند انسجام ، وحدت، پویایی، هوشیاری و بصیرت و قرارگرفتن در مسیر ولایت هستیم استکبار که نتوانسته این انقلاب را دچار تزلزل نماید با توطئه های مختلف و با ترفندهای سیاسی سعی در فشار بر مسئولین خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم داشته تا این ملت را از مسیر دانش و استقلال و عظمت منحرف سازد اما با مقاومت و ایستادگی به فضل الهی و نصرت او امیدوار است.

فرا رسیدن 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل(ره) و هفته بسیج بر همه بسیجیان دریادل و با عظمت و سربلند مبارک باد.

محمد صالح جوکار

نماینده مردم شریف یزد و اشکذر

در مجلس شورای اسلامی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا