با حضور فرماندار ، معاون فرماندارو اعضای کارگره دوچرخه سواری شهرستان مهریز نشست کارگروه دوچرخه سواری شهرستان در محل فرمانداری مهریز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز،در این جلسه ابتدا "سید محمد رستگاری "فرماندار مهریز به اهمیت و علت تشکیل این کارگروه را بیان نمود . سید محمد رستگاری با بیان اینکه مهریز در زمینه دوچرخه سواری قهرمانی در سطح استان و کشور سر آمد است گفت : مهریزیها بطور قطع برای دوچرخه سواری همگانی نیز حرفهای زیادی دارند و نمونه بارز آن گروهی هستند که هر پنجشنبه بعنوان گروه صبح و سلامتی در شهر مهریز به دوچرخه سواری می پردازند .

در ادامه محمد حسن لجه،رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان مهریز نیز مواردی را در خصوص استعداد ها و پتاسیل موجود در زمینه توسعه دوچرخه سواری همگانی مطرح نمود .

سپس هر یک ازحضار پیشنهادهایی را ارائه نمودند و در پایان تشویق دانش آموزان به استفاده از دوچرخه و پیگیری این موضوع در جلسات آموزش و پرورش با اعضای این کار گروه  ، تاسیس یک تشکل مردم نهاد برای پیگیری و مطالبه مباحث مربوط به دوچرخه سواری همگانی و  بررسی طرح ایجاد مسیر دوچرخه در معابر موجود شهرستان از جمله بلوار هفتم تیر و بلوار شهید کعبه  ازتصمیمات این کارگروه بود .

شایان ذکر است این کارگروه بر اساس مصوبات شورای سلامت شهرستان مهریز و برای بررسی راهکارهای عملی برای ترویج دوچرخه سواری در شهرستان مهریز برای اولین بار تشکیل جلسه داد










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا