دومین جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا با محوریت استکبار ستیزی همزمان با شانزدهم آذر ماه برگزار می شود.

 

دومین دوره جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» در دو بخش اصلی (عکس، پوستر، کاریکاتور) و جانبی (مستند و کلیپ، سرود، مقاله، وبلاگ، نرم افزار و اپلیکیشن موبایل) هم زمان با پایان مذاکرات هسته‌ای و فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو برگزار می‌شود. این جایزه بزرگ با موضوعات : "چرا مرگ بر آمریکا؟"، "چرا آمریکا غیرقابل اعتماد است؟"، "آمریکا و عهدشکنی"، "آمریکا و خودبرتربینی"، "آمریکا و حقوق بشر"، "آمریکا و ظلم"، "آمریکا و اسلام‌هراسی"، "آمریکا و ایران‌هراسی"، "آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانی"، "آمریکا و استعمار فرانو"، "دموکراسی دروغین در آمریکا"، "آمریکا و دیکتاتوری" و "آمریکا و جنبش 99%" و همچنین "آمریکا و تروریسم پروری" برگزار می گردد.

این جشنواره با حمایت و همت حزب‌الله سایبر، سازمان فضای مجازی سراج، سازمان هنری رسانه‌ای اوج، خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فارس و شبکه نصر‌ تی‌وی برگزار می‌شود.

آثار ارسالی به دبیرخانه جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا در دو بخش اصلی و جانبی بررسی خواهند شد.

موضوعات بخش اصلی عبارتند از : عکس، پوستر و کاریکاتور

و موضوعات بخش جانبی نیز عبارتند از : مستند و کلیپ، سرود، مقاله، وبلاگ و نرم افزار ها و اپلیکشن های موبایل

در بخش اصلی جوایز نفرات اول در هر بخش 100 میلیون ریال، نفرات دوم در هر بخش 50 میلیون ریال و نفرات سوم در هر بخش 20 میلیون ریال است.

در بخش جانبی نیز جوایز نفرات اول در هر بخش 30 میلیون ریال، نفرات دوم در هر بخش 15 میلیون ریال و نفرات سوم در هر بخش 7 میلیون ریال است

گفتنی است اختتامیه این جایزه بزرگ همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی و نحوه ارسال آثار و اسامی داوران متعاقبا اعلام خواهد شد. همچنین سایت رسمی دبیرخانه دائمی این جشنواره، به‌نشانی www.dw-usa.com در دسترس است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا