طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد دکتر حسین اعرافی رئیس بیمارستان شاه ولی این دانشگاه شد.

به گزارش خبرنگار دانشجویی دانشگاه ، دکتر اسلامی  ریاست واحد یزد در مراسم تودیع دکترمحمو سلطانی گردفرامرزی ریاست سابق بیمارستان شاه ولی و معارفه دکتر اعرافی ریاست جدید این بیمارستان گفت : این مراسم، جلسه تقدیر و تشکر از کسی است که در سنگر بیمارستان خدمت کرده و سپردن امانت خدمت به خدمتگزار دیگری است که حسب وظیفه قبول زحمت نموده است .

وی با اشاره به تاریخچه ورود دانشگاه به عرصه درمان کشور گفت: دانشگاه علی رغم مخالفت ها در سالیان دور جسارت بزرگ ورود به آموزش پزشکی را انجام داد و امروز این امانت بزرگ در دست ما بوده و مفتخر هستم که این آموزش بسیار مثمر ثمر و گره گشای بسیاری از معضلات کشور است .

 وی در ادامه اظهار داشت : دانشگاه آزاد اسلامی باید سهم بیشتری در بخش سلامت ایفا کند و در مدت مسئولیت یکساله جناب آقای دکتر میرزاده توسعه فوق العاده ای در بخش ستادی سازمان شده که گام بعدی آن در واحدهای دانشگاهی است .

دکتر اسلامی از زحمات دکتر سلطانی ریاست سابق این بیمارستان در راستای ارتقاء بخشی بیمارستان قدردانی کرد و خواستار ادامه جدی و تلاش خستگی ناپذیر ریاست جدید این بیمارستان شد .

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یزد در بخشی از سخنانش از اهداء یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات بسیار عالی به بیمارستان شاه ولی خبر دارد و اظهار داشت : از آقای دکتر اعرافی خواسته ام در بخش رفاهی کارکنان با دامنه اختیار بیشتری فعالیت کنند د و کلیه پرسنل زحمت کش این بیمارستان که در بخش سلامت و بهبود جامعه ایثار گونه فعالیت می کنند باید از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار باشند.

دکتر اعرافی ریاست بیمارستان شاه ولی نیز دانشگاه آزاد اسلامی را جزء یکی از دستاوردهای بزرگ نظام و انقلاب برشمرد و خدمات بسیار گسترده آن در بخش علمی و بخصوص درمان در کل کشور را شایسته تقدیر و تشکر دانست وی در بخشی از سخنانش تلاش کلیه پرسنل بیمارستان و همدلی و همراهی این عزیزان را جهت ارتقاء بیمارستان ، ارائه کیفیت مطلوب و در خور توجه به همشهریان را خواستار شد.

 وی از تلاشهای دکتر سلطانی ریاست قبلی این بیمارستان تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد ایشان همچون گذشته حضور و نظرات مشاوره ای را در بهبود خدمت به بیماران و ارتقاء دانش سلامت دریغ ننمایند .

 گفتنی است در ابتدای جلسه دکتر سلطانی نیز آماری از خدمات ارائه شده در طول دوره ریاست خود در بیمارستان شاه ولی ارائه نمود . در آخر جلسه نیز با اهداء کلام الله مجید و لوح تقدیر از خدمات دکتر سلطانی تقدیر و تشکر و برای دکتر اعرافی آرزوی توفیق شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا