رییس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: رییس قوه مقننه با محوریت حضور در یادواره شهید پاک نژاد نماینده دور اول مجلس شورای اسلامی اواخر هفته آینده به استان یزد سفر می کند.
 
به گزارش ایرنا، 'محمدصالح جوکار' روز جمعه در نشست تصمیم گیری برنامه های سفر رییس مجلس شورای اسلامی به استان یزد که با حضور جمعی از مدیران برگزار شد، افزود: دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی همچنین قرار است در جلسه شورای اداری استان و در جمع مدیران حضور پیدا کرده و مسایل کلان استان را بررسی کند.

وی ادامه داد: البته با توجه به رایزنی بسیجیان منطقه زارچ با دفتر رییس مجلس شورای اسلامی نشستی نیز با این بسیجیان برگزار خواهد شد و رییس مجلس در جمع روحانیون استان حضور خواهد یافت.

کفیل نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: دیدار با خانواده مرحوم حجت الاسلام یحیی زاده نماینده فقید مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و حضور در گلزار شهدا نیز از دیگر برنامه های دکتر لاریجانی به استان یزد است.

جوکار خاطرنشان کرد: نشستی نیز با مدیران و منتخبان صنایع و معادن استان یزد برگزار شده و در پایان نیز نشست خبری و اعلام دستاوردهای سفر از برنامه های پش بینی شده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مهمترین مسئله استان یزد همچنان که تمام مسوولان و بویژه مقام معظم رهبری تاکید کردند، مسئله آب است و لذا از مدیران استان تقاضا دارم برنامه های خود را در این زمینه بصورت مستند ارائه کنند.

معاون برنامه ریزی استاندار یزد نیز در این نشست گفت: برنامه های پیشنهادی همه دستگاهها برای جمع بندی گرفته شده و تا روز شنبه جهت تصمیم گیری نهایی به تهران ارسال خواهد شد.

محمد رضا بابایی افزود: دیدار با صنعت گران با محوریت صنعت، معدن و تجارت استان، دیدار با بیسجیان زارچ با محوریت سپاه الغدیر، دیدار با خانواده مرحوم یحیی زاده با محوریت فرماندار میبد، دیدار با روحانیون استان با محوریت سازمان تبلیغات ، شرکت در کنگره شهید پاکنژاد با محوریت دانشگاه علوم پزشکی ،برنامه های شهرستان یزد با محوریت فرمانداری و نشست رسانه ای و دعوت از رسانه ها نیز با محوریت روابط عمومی استانداری و اداره ارشاد خواهد بود.

در این نشست محمود شاکری شمسی فرماندار یزد، علی غیاثی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،ابراهیمی مدیر کل بنیاد شهید، میرجلیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی، فلاح فرماندار میبد و جمع دیگری از مسوولان برنامه های پیشنهادی خود را اعلام کردند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا