فرمانده انتظامي استان يزد از كشف 342 كيلو ترياك در عمليات ماموران پليس شهرستان ميبد اين استان خبر داد.

، سرهنگ "ايرج كاكاوند" گفت: ماموران  مبارزه باموادمخدر شهرستان ميبد با خبر شدند عده اي از سوداگران مرگ قصد انتقال يك محموله سنگين موادافيوني از جنوب كشور به سمت يزد و سپس به پايتخت را دارند كه متوقف كردن اين محموله و دستگيري اعضاي باند در دستور كار قرار گرفت.

وي ضمن اشاره به انجام كار اطلاعاتي و پليسي ادامه داد: با انجام كار اطلاعاتي و به كارگيري منابع و مخبرين مشخص شد قاچاقچيان با يك دستگاه خودرو 405 در يكي از منازل شهر ميبد حضور دارند.

كاكاوند خاطر نشان كرد: پس از هماهنگي با مقامات قضائي و در يك عمليات ضربتي و غافلگيرانه سوداگران مرگ در مخفيگاهشان دستگير و در بازرسي از خودرو آنها 342 كيلو ترياك كشف شد.

رئيس پليس استان يزد در پايان ضمن بیان این مطلب که ماموران پليس ميبد در رابطه با اين كشفيات چهار تن از قاچاقچيان و سوداگران مرگ را دستگير كردند، يادآور شد: با نگاهي واقع بينانه به مساله اعتياد و مواد مخدر و سوء مصرف آنها به راحتي در مي يابيم كه مبارزه با مواد مخدر و اعتياد به مواد مخدر و مسائل مربوط به آن، کار یک سازمان و یک مجموعه نیست، بلکه تمامی سازمانها و نهادها به ویژه نهادخانواده باید در این عرصه نقش و سهم خود را در جهت فرهنگ مبارزه با مواد مخدر ایفا نمایند.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا