صف طولانی، سیل جمعیت، بحث و جدل ها،تلف شدن وقت،دلهره ی فرزندان کوچک و بزرگی که در خانه تنها گذاشته شده اند و… در ذهن این مردم خواهد ماند!

۲۸ آبان ماه ۹۳ روزی بود که باید در خاطر مسئولین بماند! البته شاید هم در ذهنشان نماند؛ چون درد نداشته اند، چون خانواده ی آنها به سونوگرافی نیاز نداشته اند.
اما قطعا این روز به تلخی در یاد و ذهن ۱۲۴ بیمار و مراجعه کننده جهت اخذ نوبت برای سونوگرافی خواهد ماند.
صف طولانی، سیل جمعیت، بحث و جدل ها،تلف شدن وقت،دلهره ی فرزندان کوچک و بزرگی که در خانه تنها گذاشته شده اند و… در ذهن این مردم خواهد ماند!
بیماران و مراجعه کنندگانی که به گفته خودشان، یکی از ساعت ۳:۳۰ نصف شب، یکی ساعت ۵ ، یکی ۵:۳۰ ، یکی ۶ و… برای اخذ نوبت به بیمارستان آمده اند و به امیدی صبر کرده اند؛ اما از ۱۲۴ نفر، ۲۵ و حداکثر ۳۰ نفر را متخصص پذیرش و معاینه می کند و بقیه پاس داده می شوند برای هفته های بعد…! ؟
مردمی که این گونه گلایه کرده اند:
(( در یزد، اردکان و میبد، علاوه بر بیمارستان دولتی، در مطب های خصوصی، متخصص سونوگرافی مشغول به کار است اما در  بافق، با این جمعیت، با این معادن ،تنها دو هفته یکبار ،  سونوگراف حضور پیدا می کند ! ))، (( این بیماران، همان کسانی هستند که اول انقلاب ،مسئولین به آنها می گفتند :ولی نعمت! اما اکنون تقریبا مصداق یک چیز اضافه را دارند ؟! ))،
(( عبادت تنها نماز و روزه نیست، عبادت فراهم کردن امکانات رفاهی برای مردم هم هست؛ واقعا مردم تحت فشار هستند… )).

علاوه بر بحث سونوگرافی،
عدم حضور به موقع پزشک کشیک پس از اتمام کشیک پزشک قبلی، بی کیفیت بودن غذای بیمارستان – تا حدی که منجر به بستری شدن مراقب(پادار) بیمار شده است(حدود سه ماه پیش) – و… از جمله مواردی بود که مردم از آن انتقاد کرده و از مسئولین مربوطه خواستار شدند که مشکل کمبود متخصص سونوگرافی و دیگر مشکلات بیمارستان را هر چه سریع تر و بصورت اساسی حل و فصل نمایند.

به امید پیگیری و حرکتی اساسی از جانب مسئولین…

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا