حامد صدیقی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : آمادگی جسمانی لازمه ورود و فعالیت در جمعیت هلال احمر می باشد و با توجه پویایی فعالیتهای ورزشی، جوانان ورزشکار عضو هلال احمر، میتوانند سفیران صلح و دوستی در کشور باشند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ، حامد صدیقی گفت : تمامی افرادی که در فعالیت های ورزشی جمعیت هلال احمر مشارکت می کنند از اعضای جوانان این جمعیت بوده و در دیگر فعالیت های هلال احمر در راستای اصول جمعیت و  فعالیت های بشردوستانه که داوطلبانه می باشد ، فعالیت می کنند .

وی در خصوص فعالیت های ورزشی  در حوزه جوانان هلال احمر استات یزد بیان کرد : کلاسهای ورزشی در رشته های والیبال ، بسکتبال ، اسکیت، بدمینتون، آمادگی جسمانی ، شنا، ورزش های رزمی و.. در اماکن ورزشی جمعیت هلال استان یزد و هم چنین اماکن طرف تفاهم با جمعیت  برقرار می باشد . وی در ادامه عنوان کرد: در اکثر شهرستانهای استان اماکن ورزشی همچون سالن کف پوش ، زمین چمن ، به همراه تجهیزات اولیه وجود دارد.

صدیقی افزود : هدف از برگزاری فعالیتهای ورزشی و تشکیل تیم های ورزشی و اماده سازی تیم ها ارتقا سطح آمادگی جسمانی جوانان ، افزایش روحی کارگروهی و کار تیمی در بین جوانان و غنی سازی اوقات فراغت است.

شایان ذکر است تیم های جوانان هلال احمر در رشته های والیبال ، شنا، آمادگی جسمانی، فوتسال و ودومیدانی در بخش های خواهران و برادران در سطوح استانی و کشوری فعالیت و خود را برای مسابقات استانی و کشوری و المپیاد ورزشی جوانان هلال احمر آماده می کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا