به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع" در ابتدای این نشست که در محل فرمانداری و با حضور جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد با تاکید بر نقش و جایگاه شجره طیبه بسیج در عرصه های مختلف موفقیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: بسیج واژه ای معنوی، مقدس و زیباست و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) بسیج زیباترین شعر تاریخ را سروده و زیباترین حماسه فداکاری را آفریده است.

فرماندار تفت با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج بر همکاری همه نهادها در گرامیداشت این مناسبت ارزشمند تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از بهترین مراسم ها در طول سال، هفته بسیج است چرا که امروز قدرت و اقتدار میهن اسلامی در همه عرصه ها به واسطه نیروی بسیج آحاد ملت است.

زارع موفقیت های عظیم به دست آمده در نظام جمهوری اسلامی را ناشی از دو نیروی مقدس ولایت و رهبری و بسیج ملت عنوان کرد و گفت: بسیج شجره طیبه و مقدسی است که خون های مطهر بسیاری از شهدای انقلاب اسلامی در مسیر آرمانهای متعالی آن تقدیم شده است لذا باید هر چه در توان داریم در مسیر کمک به ترویج فرهنگ غنی بسیجی بکوشیم.

در ادامه این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت با قدردانی از خدمت و حمایت های مدیران شهرستان به ویژه فرماندار تفت در حمایت از مجموعه بسیج شهرستان به تشریح برنامه های این هفته پرداخت.

"علی اصغر سلمانی" با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای بیش از 200 عنوان برنامه در هفته بسیج گفت: دیدار با امام جمعه تفت، کوهپیمایی سراسری خانواده های بسیج، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، چاپ و توزیع نشریه پیام آزادی، اعزام تیم های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم، دیدار با خانواده معظم شهداء، برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی و اشتغال، همایش بسیج دانشجویی، نشست سراسری نخبگان علمی، همایش شکوه هجرت در عرصه سازندگی و ... از مهم ترین برنامه های هفته بسیج است.     

در ادامه این نشست اعضاء به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا