شق به خدمت از همراهی انگیزه با دانش و مهارت حاصل می شود.

 

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش : سند عاشقی خدمت و ایثار است / عشق به خدمت از همراهی انگیزه با دانش و مهارت حاصل می شود.
 
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد، نشست هم اندیشی دندانپزشکان کلینیک درمانی فرهنگیان یزدباهدف تحقق مدیریت مشارکتی و بهره مندی از نقطه نظرات دندانپزشکان به منظور بهبود خدمات دندانپزشکی این مرکز برگزارشد.

 

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش در این جلسه با اشاره به اهمیت خدمت به مردم به ویژه معلمان و متولیان تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی گفت: ارآنجایی که خدمت شما موجب می شود تا فرهنگیان بهتر و موثر تر به تعلیم و تربیت دانآ اموزان بپردازند شما نیز در ثواب آموختن و یاد دادن سهیم وبهره مند هستید.

 

علی دهقان بهاء آبادی با قدر دانی از زحمات دندانپزشکان کلینیک فرهنگیان افزود: شما با همراه نمودن انگیزه با دانش و مهارت،  عشق مقدسی را رقم زده اید و سند عاشقی شما خدمت وایثاری است که به معلمان ارائه می کنید.

 

وی بهره مندی ازمدیریت مشارکتی رایک اصل درآموزش وپرورش دانست واظهار امیدواری کرد: دندانپزشکان با مشارکت در مدیریت و ارائه نقطه نظرات خود زمینه ارتقای خدمات دندانپزشکی را فراهم آورند.

 

گفتنی است مرکز بهداشتی، درمانی فرهنگیان یزد با بهره مندی از 18 دندانپزشک و 9 یونیت دندانپزشکی زمینه ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی را در زمینه های ایمپلنت، ریشه، ارتودنسی، زیبایی فک، جراحی لثه در دو نوبت صبح و عصر فراهم نموده است و روزانه خدمات لازم را به 50 نفر از فرهنگیان استان ارائه می کند.

 

 

 

                                                         

 
     









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا