یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش مهریز با حضور اعضاء برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز و نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مهریز جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مهریز به ریاست فرماندار شهرستان در محل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مهریز تشکیل شد .

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان مهریز درابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به اعضاء و میهمانان حاضر در جلسه گزارشی از فعالیت یک ماهه گذشته این اداره ارایه نمود .

سید علی کارآموز ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به افتتاح نمایشگاه کتاب در شهرستان اشاره کرد و گفت : همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مهریز بسیار خوب بوده است .

در این جلسه که روسای ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه های عمومی و حوزه علمیه  شهرستان نیز در آن حضور داشتند فرماندار مهریز ضمن قدردانی  از برپایی نماز جماعت در مدارس مهریز خواستار ارائه راهکارهای تعامل بین ارگانهای دولتی و آموزش و پرورش شد  تا مقدمات لازم برای برپایی باشکوه نماز جماعت در تمام مدارس شهرستان فراهم گردد .

تشکیل کارگروه تخصصی در رابطه با برگزاری نماز جماعت اول وقت در تمامی مدارس با حضور روسای ادارات ذیربط، برگزاری باشکوه برنامه های هفته کتاب، تجمیع مدارس متوسطه در سال آینده تحصیلی وتجهیز مرکز تحقیقات و نیروی انسانی فرهنگیان شهرستان از مهم ترین مصوبات این نشست بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا