به گزارش یزدفردا از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر و شهرداري طبس، آبانماه 92 در روزهاي پاياني خود بود كه، اعضای شورای چهارم شهر طبس پیش از آنکه عدد روزهای انتخاب خودشان سه رقمی شود، در هفتاد و پنجمين روز از پاسخ آری مردم، علي اشرفيان را با اکثریت آراء به‌عنوان شهردار طبس انتخاب کردند.

آن‌ها مدیریت راهبردی، اعتقاد به اولویت نگاه فرهنگی، حسن سابقه مدیریتی، حسن سابقه مدیریت مرتبط به شهرداری، انضباط مالی و اداری، خستگی‌ناپذیری، توانایی در جذب مشارکت‌ها، تفكر و تدبير در مديريت جهادي و معیارهای فردی مانند شجاعت، دوری از اشرافی‌گری و داشتن سابقه خدمت بي منت را معیارهای انتخاب اشرفيان اعلام کردند تا وی را پس از جعفر بورنگ را به‌عنوان بيست و پنجمين شهردار طبس انتخاب کنند.

علي اشرفيان در اولين حضور خود خدمت بي منت را وظيفه هر شهرداري دانست و بر حركت جهادي براي تغيير مبلمان شهري طبس بر اساس شاخصه هاي اسلامي و فرهنگ ايراني و با رعايت اعتدال در همه مناطق شهري خبر داد و گفت: با توجه به فرسوده شدن مبلمان شهري محله هاي قديمي باید خدمات شهری را به مناطق كمتر توسعه يافته کشاند و در كنار آن براي ديگر محلات نيز اقدام عمراني انجام داد.

توجه به فرهنگ ولايي در كنار مديريت جهادي

شهردار طبس كه امروز كارنامه اعمالش نزد امام جمعه، نماينده مردم در مجلس، معاون استاندار و فرماندار ويژه و شهروندان قدرشناس اين شهر مناسب ارزيابي مي شود، در ارايه گزارش عملكرد يكساله خود مي گويد: توجه به فرهنگ ولایی و انجام کارها با مدیریت جهادی، راهبرد مهم شهرداری در طول یک سال گذشته بوده است.

اشرفيان تصریح کرد: عزم ملی و مشارکت عمومی در همه زمینه‌ها یک امر ضروری است و همه باید در این راه مسئولیت‌پذیر باشند و يقينا دست يافتن به هر موفقيتي در پرتو حضور و حمايت و همراهي همگان ميسر است.

شهردار طبس از همه آنهايي كه به خدمات وي عنوان مديريت جهادي داده اند تقدير كرد و گفت: مدیریت جهادی یعنی در حیطه وظایف خود همواره خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانيم و خادم ملت باشيم، آن وقت می‌توان ادعا کرد مدیریت جهادی رخ داده است و بنده مفتخرم كه توانسته ام قدمي هرچند اندك براي طبس، شهر عزيز و كهن خويش بردارم.

احداث اولين جايگاه CNG  طبس پس از سالها وقفه

وي در تشريح عملكرد خود گفت: جایگاه سوخت گاز سی ان جی و آغاز عملیات بازسازی و ترمیم آسفالت شهر طبس سالها از آرزوهای دیرینه مردم محسوب می شود كه جايگاه اول CNG پس از سالها وقفه، افتتاح و عمليات احداث جايگاه دوم نيز آغاز شده است.

شهردار طبس تصريح كرد: عمليات آسفالت معابر در شهرك ها و محله هاي نوساز مدت ها به دلايل مختلف سرگردان بود كه اين طرح در شهرك زيباشهر، كوي شمس طبسي و كوثر در حال اجرا مي باشد و حجم وسيعي از كار در معابر اصلي انجام شده است.

1 ميليارد تومان اعتبار آسفالت در يكسال گذشته

وي از صرف حدود 1 ميليارد تومان اعتبار براي آسفالت معابر اصلي شهر در يكسال گذشته خبر داد و گفت: آسفالت بلوار امام رضا(ع)، خيابان اصلي ديهشك، باند دوم بلوارهاي جوان و مهندس شكيبي و اجراي برخي ميادين سطح شهر از اين جمله مي باشد.

علي اشرفيان از تلاش مضاعف همكاران خود در يكسال گذشته در همراهي با وي تقدير كرد و افزود: بودجه سال 1393 شهرداري طبس معادل 84 ميليارد ريال پيش بيني شده است كه تا پايان مهرماه سال جاري حدود 7 و نيم ميليارد ريال درآمدهاي مكسوبه وصول و ان شالله با روند فعلي بيش از مبلغ پيش بيني شده اخذ درآمد خواهيم داشت.

اين مقام مسوول به بهسازي و رفع نقاط حادثه خيز شهر بر اساس مصوبات شوراي ترافيك اشاره كرد و گفت: اجراي ميادين جهاد، آزادگان، آيت الله واعظ طبسي، مادر، شهيد رجايي، بسيج و چهار راه هوشمند ترافيكي قدس در يكسال گذشته خود خدمت ديگري به همشهريان عزيز با اعتباري حدود 900 ميليون تومان اعتبار بوده است.

انجام يك پروژه شهري در 9 ساعت

اشرفيان در توضيح اجراي پروژه رفع نقط حادثه خيز ميدان قدس گفت: مصوبه شورای ترافیک در سال 89 13 مبني بر اصلاح بود که پس از گذشت 4 سال هم اكنون توسط شهرداري طبس در مدت 9 ساعت و به طور شبانه انجام شدكه با نظر لطف مسولان و مردم پروژه جهادي نام گرفت.

شهردار طبس اضافه کرد: در این عملیات 100 نیرو در 9 ساعت با اعتبار 70 ميليون تومان پروژه را به سرانجام رسانده و از ميدان قدس به  چهار راه ترافیکی هوشمند تبديل كردند.

رويكرد فرهنگي و معنوي در نصب المان هاي شهري طبس

وي با تاكيد بر نگاه اسلامي به فرهنگ غني مردم طبس گفت: نصب المان های جدید و متناسب با فرهنگ طبس با عناوين بسم الله الرحمن الرحيم، ثامن الحجج، بقيت الله، قدس، مشك سقا، آزادگان، شهدا، فانوس، شهيد فهميده، برج ساعت، سماور و قوري، نمادهاي اسليمي و جابجايي برخي المان ها جهت مناسب سازي با نام و جايگاه محل استقرار آنها از ديگر خدمات انجام شده در يكسال گذشته براي شهر طبس بود.

تقدير شورای اسلامی شهر از عملكرد يكساله شهردار طبس

محمود فخاري رييس شوراي اسلامي شهر طبس خدمات شهردار و همكاران وي در يكسال گذشته را مطلوب ارزيابي كرد و گفت: روحيه خدمتگزاري مهندس اشرفيان ارزنده و قابل تقدير است و آنچه امروز در شهر بعنوان توسعه شاهد آن هستيم، مديون همدلي و همراهي اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار طبس مي باشد.

رسول عراقي عضو و مسوول روابط عمومي شوراي اسلامي شهر طبس نيز با حضور در دفتر كار شهردار طبس ضمن تقدير از وي گفت: اعضاي شوراي اسلامي شهر طبس خرسند از انتخاب صحيح شهردار جوان و پويا، بر خود مي بالند كه امروز مردم قدرشناس طبس با نيكي از عملكرد شايسته مهندس اشرفيان ياد مي كنند.

در جلسه تقدير از عملكرد يكساله شهردار طبس كه همزمان با سالروز آغاز مديريت وي برگزار شد، محمود فخاري، محمدحسين اخوان صفار، حسين جعفريان مقدم، سيد عنايت الله قريشي، رسول عراقي و عليرضا عبدالرحيمي حضور داشتند و پيام طوسي كه در ماموريت به سر مي برد مراتب سپاس خود را به صورت تلفني اعلام كرد.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_73428.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_73431.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_73430.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_73429.jpeg


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا