استاندار يزد در ديدارهاي جداگانه با وزير كشور و معاونين وزارتخانه هاي "صنعت، معدن و تجارت"، "تعاون، كار و رفاه اجتماعي" و "وزارت كشور" ديدار كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، " سيد محمد ميرمحمدي" در ادامه ديدارهاي خود با مقامات مسئول در وزارتخانه ها و سازمانهاي مربوطه در تهران جهت پيگيري مسائل و مشكلات و بحث و تبادل نظر پيرامون اهداف و برنامه هاي توسعه استان يزد، صبح روز یکشنبه 25 آبانماه در ديدارهاي جداگانه با " رحماني فضلي" وزير محترم كشور، "رضوی" معاون توسعه امور روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، " ناصرخان" معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور و"کرباسیان" معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان ايميدرو ديدار كرد.

 در این دیدار های جداگانه در ارتباط با طرح ها و برنامه های توسعه روستایی، نیازهای استخدامی و تامین اعتبارات استان و پیش بینی های لازم در بودجه 94 و ديگر مسائل مربوط به استان یزد بحث و تبادل نظر شد و همچنين از وزیر محترم کشور برای سفر به استان دعوت به عمل آمد.

همچنين استاندار يزد در دیدار با " کرباسیان " معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ، مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی استان را به بحث گذاشت.

در اين ديدار در ارتباط با تسریع در راه اندازی معدن سرب و روی مهدی آباد بهادران و پرداخت 2 درصد عوارض معادن بافق و دیگر موارد مربوط به مسائل اجتماعی و شرایط منطقه ای مرتبط با صنايع و معادن، بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا