معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد، دستورالعمل برگزاري مراسم استاني هفته پژوهش و فناوري را به مديران كل دستگا هاي اجرايي و‌ روساي دانشگاه ها و مراكز تحقيقاتي استان ابلاغ نمود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، "عباسعلي رضايي" در مفاد اين دستورالعمل آورده است:
-    مراسم استاني هفته پژوهش و فناوري بر اساس بخشنامه ابلاغي از تاريخ 15 الي 20 آذر (يك هفته قبل از زمان برگزاري مراسم ملي هفته پژوهش و فناوري) برگزار خواهد شد.
-    رئيس ستاد استاني مراسم هفته پژوهش و فناوري، استاندار محترم و دبير ستاد؛ رئيس دانشگاه يزد مي باشند.
-    دبيرخانه دائمي ستاد استاني مراسم هفته پژوهش و فناوري، در محل دفتر آموزش و پژوهش استانداري مستقر شده است.
-    محل برگزاري مراسم هفته پژوهش و فناوري و نمايشگاه و برنامه هاي جانبي در محل دانشگاه يزد تعيين شده است.
-    به منظور برگزاري يكپارچه و باشكوه مراسم هفته پژوهش و فناوري، ضروريست دستگاه هاي اجرايي، دانشگاه ها، موسسات آموزش عالي و مراكز تحقيقاتي از برگزاري مجزاي مراسم اجتناب نموده و كليه علاقه مندان؛ در مراسم اصلي در روز پنج شنبه مورخ 20 آذر در محل دانشگاه يزد حضور يابند.
-    در صورت وجود برنامه داخلي در دستگاه هاي اجرايي، دانشگاه ها، موسسات آموزش عالي و مراكز تحقيقاتي استان جهت تقدير از پژوهشگران برگزيده، ضمن هماهنگي لازم با دبيرخانه ستاد (دفتر آموزش و پژوهش استانداري)، تقدير از اين عزيزان در مراسم اصلي در محل دانشگاه يزد انجام پذيرد.
-    با توجه به برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري و فن بازار در هفته پژوهش و فناوري در محل دانشگاه يزد، خواهشمند است نظرات و پيشنهادات خود را جهت برگزاري باشكوه و پر رونق اين نمايشگاه به دبيرخانه ستاد ارسال نماييد.
-    در صورت داشتن طرح يا دستاورد ويژه در حوزه پژوهش و فناوري همچنين برنامه خاص در خصوص افتتاحيه و يا رونمايي و ... مرتبط با اين حوزه در هفته پژوهش و فناوري ، هماهنگي لازم با دبيرخانه ستاد به عمل آيد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا