جانشین فرمانده انتظامی استان یزد، از دستگیری فردی كه با سرقت یك كارت عابر بانك 180 میلیون ریال خرید اینترنتی انجام داده بود خبر داد.

سرهنگ "عطاءا... احمدی" در تشریح این خبر گفت: با مراجعه یكی از شهروندان به پلیس فتا و طرح شكایتی مبنی بر اینكه مبلغ بسیار بالایی به صورت اینترنتی از حساب وی برداشته شده است بررسی این موضوع در دستور كار كارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس فتا با رصد اینترنتی و انجام پیگیری های لازم متوجه شدند متهم اقدام به خرید اینترنتی كرده و از حساب شاكی مبلغ 180 میلیون ریال برداشت كرده است .

احمدی ضمن اشاره به انجام كار اطلاعاتی و شناسایی متهم تصریح كرد: طی هماهنگی با مقامات قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد و در بازجویی های انجام شده اعتراف كرد، كه از آشنایان شاكی بوده و با سرقت كارت عابر بانك وی برای آن رمز دوم تعریف كرده و سپس كارت را به محل اولیه بازگردانده و بعد از طریق اینترنتی اقدام به خرید و برداشت وجه از حساب شاكی كرده است.

جانشین انتظامی استان یزد در پایان یادآور شد: شهروندان هنگام استفاده از دستگاه های خودپرداز توجه كنند تا افرادی آنها را زیر نظر نداشته باشند و حساب خود را متصل به پیامك كرده تا هر گونه عملیات بانكی سریعا به شما پیامك شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا