یزدفردا:با تلاش ماموران پلیس فتا ویژه شرق استان تهران فردی كه اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانكی راننده وانت کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران در بیان این خبر گفت: در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر روبوده شدن کارت عابر بانک و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش ، پرونده تشکیل و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ " سامان محمدی" افزود: شاکی در بازجویی های بعمل آمده اظهار داشت : بنده راننده وانت می باشم، و فردی که خود را کارمند بانک معرفی و قصد جابجایی اثاثیه منزل اش را داشت به من مراجعه نمود و پس از سوار شدن بر خودرو ام از بنده طلب مقداری پول به صورت قرضی نمود که بنده کارت بانکی و رمز خود را در اختیار وی قرار داده ام که فرد مذکور پس از آن متواری شد و در همارن روز مبلغ حدود 30 میلیون ریال از حسابم برداشت نمود.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: كارشناسان و كارآگاهان پلیس فتا ویژه شرق تهران با اقدمات تخصصی و اطلاعاتی در نهایت فرد کلاهبردار را که از همان کارت اقدام به خریدی تعدادی شارژ تلفن همراه هم نموده بود ، شناسایی و در یك عملیات پلیسی موفق شدند وی را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس فتا منتقل کنند.

وی افزود: متهم كه از سادگی شاكی سوء استفاده کرده بوده انگیزه خود راسودجویی وكسب منفعت عنوان داشت.

این مقام انتظامی در پایان توصیه كرد: كارت بانكی خود رادر اختیار دیگران قرارندهید و در غیر این صورت سریعا رمز اول و دوم آنرا تغییر دهید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا